Elf_ Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Erra kjøpte denne. Samme men bare 2 høytalere, og må si at det er vannvittig bra lyd i de. Lenke til kommentar
Erra Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Takk for svar...Tror nok jeg går for de med 4 satelitter... Har snust litt på den samme løsningen med 2 (AL ACS621), men det er jo liksom endel gromere med 4 sat. så man kan få litt surround følelse.. Gleder meg til å spelle så ting ramler av hyllene ja :smile: Denne ganga skal jeg få skrudd dem opp på veggen, er derfor de gamle er gått i stykker, har ramla i bakken flere ganger :smile: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 jeg bruker ALTEC LANSING 2100 og jeg er EKSTREMT fornøyd med de. :smile: den får 8/10 på min score.. Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 jeg har Altec Lansing ACS54 med 4 satelitter og sub, har greid meg med dem i snart 3 år! de dunker bra, men seff ikke like bra som hjemmekinoen.. :razz: Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Christian: Tror du muligens misforsto meg der ja :smile: Dro inn litt hifi snakk mot trådstarter fordi jeg har sett deg rundt omkring i de norske hifi-forumene :smile: Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hei *MIB*Viking ! Sorry da, var i litt grinete humør etter å ha lest det svaret fra Erik 261 hvor han kalte meg kjukken. :wink: Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Jeg har testet høytalerene og de er bra til den prisen.(kjøpte dem til en kamerat jeg bygde maskin for) Selv har jeg Altec Lansing 4+1 (acs52 ett eller annet)som jeg er meget fornøyd med. Gav 600 for det, med da snakker vi tross alt om 4 satelitt og en sub. Det blir det noe helt annen dypbass en Labtec sin konstruksjon. Kan faktisk ikke sammenliknes. Ok 2* så dyr da, men et spennende produkt som bare er 1,5* så dyrt er denne pakken : http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=10...13ca6f493ca250b Er det noen som har testet den, eller har den ikke kommet ennå? Kansje jeg kjøper dem til sønnen min. Hilsen @c-Cobr@ Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hei Viking! Åhh, er det deg. Det var derfor du dro inn Utopiasnakket. :wink: Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jepp, begynte her på forumet da jeg skulle kjøpe ny PC, deler har kommet, men jeg mangler fortsatt skjerm, mus og tastatur-arrrghh!!!! MIB tagen kommer av min tid i Delta Force 2 og 3 :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå