Gå til innhold

Jævlig bra høytallere!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Quote:


Den 2002-10-11 00:02, skrev Eirik261:

Tro det eller ei, men Labtec spin70, er sinnsykt bra til prisen.....spiller fletta av alt som er av subwoofer greier......knallkjøp!!!!!!!!


 

Han har litt rett da. De er utrolige bra til den prisen men slår ikke de litt større sakene. Men til den prisen. Ja bra lyd :smile:

Lenke til kommentar

Blir helt matt her, mangler dere alt som heter perspektiv og å se ting i sin sammenheng?. Virker som om dere bare er ute etter å mastribuere side opp og side ned om hvor store høytallere dere har hjemme.

 

Jeg snakker her om en datahøytaller til 300 kroner som spiller bedre enn alle andre vanlige datahøytallere som man får kjøpt i en vanlig butikk. En høytaller til 300 kroner kan aldri spille bedre enn en høytaller til 10000 kroner og ingen vanlige mennesker forventer det.

 

Men når en høytaller til 300 kroner spiller like bra som et vanlig "Sony minianlegg" så må man si at det er ganske så imponerende.

 

Hvis en Lada er god å kjøre, så er det ingen som er interessert i å høre om den nye Porschèn deres. Men kjører den som en Toyota så er det fryktelig imponerende.

 

 

Og ja, Spin70 puster faktis igjennom bassrefleksen så det gir en god bris over musehånden, nok til å få klager av naboen, få ti karer til å be meg dempe musikken på et vorspiel og alle som hører dem er skjønt enige om at verden ikke er den samme som før, med tårevåte øyne; det må være håp på andre områder også når man får så fin ,nøytral og bredt lydbilde til en pris av 300 kroner.

Lenke til kommentar

Kjetil Lura:

 

Kan være enig at han tok litt av i første posten, men

overasker det deg at et anlegg til 10.000kr spiller bedre enn et til 3.000kr? Sikkert ikke. Det er heller ingen som er overrasket over at du finner et sett som er 3 ganger så dyrt og at det spiller bedre.

Fyren prøvde jo å si at du måtte sette det inn i et perspektiv da er det vel ikke vits i å gnåle videre med at du vet om et sett som er bedre....

 

 

(Så til den littmindre saklige delen)

Forresten syntes jeg litt synd på deg, du kan ikke ha mye å gjøre når du i gjennomsnitt pr. dag har 27-28 meldinger på forumet !

 

_________________

Chieftec Maxi sølv 360w chieftec power

Epox 4G4A+ I845G raid/sound/NIC

INTEL P4 2.53@3Ghz standard kjøling

3xWD 120Gb 7200rpm 8Mb

Samsung 512Mb 333Mhz DDR

MSI GF4 Ti4600@330/720Mhz "deluxe"

 

[ Denne Melding var redigert av: Hans Erling på 2002-10-13 02:18 ]

Lenke til kommentar

Hjemmekveld uten alkohol i dag..tenkte jeg skulle spare noe spenn til nettopp nye høyttalere..

 

Så siden diskusjonen er i gang her..er det noen som har testa Altec Lansing ACS641 ??

De er dyre, men har et mindre sett fra Altec Lansing fra før som har helt super lyd, så har lyst til å fortsette med AL.

(Ville bare hatt de jeg har, men 2 av satellitene er temmelig dævla siden de har gått i bakken endel ganger)

 

Her er link til Komplett:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=2&s=pl

 

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar

Quote:

Forresten syntes jeg litt synd på deg, du kan ikke ha mye å gjøre når du i gjennomsnitt pr. dag har 27-28 meldinger på forumet !


 

Hei Hans Erling!

 

Tar meg bryet med å svare. Lura har vært i en arbeidsulykke eller noe liknende, og når man er ufør, og kanskje ikke kommer ut av huset, kan det være kjekt å skrive her på forumet.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-11 00:36, skrev Eirik261:


Aldri hørt bedre lyd i en datahøyhtaller.........og jeg sammenligner ikke med et anlegg til 10000.



Da har ikke du hørt mange datahøytalere.....

Quote:


Den 2002-10-13 02:38, skrev Erra:

Hjemmekveld uten alkohol i dag..tenkte jeg skulle spare noe spenn til nettopp nye høyttalere..


Så siden diskusjonen er i gang her..er det noen som har testa Altec Lansing ACS641 ??

De er dyre, men har et mindre sett fra Altec Lansing fra før som har helt super lyd, så har lyst til å fortsette med AL.

(Ville bare hatt de jeg har, men 2 av satellitene er temmelig dævla siden de har gått i bakken endel ganger)


Her er link til Komplett:



Noen som har peiling?


AL 641 har en sinnsykt bra lyd. Krystallklar lyd, men allikevel en sinnsykt dyp bass. Det eneste som kan være plagsomt med de er at småting faller ned fra hyller på rommet når du spiller høyt... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...