targapowa Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 jeg holder på å modde på mitt kabinett, noe av d jeg skal gjøre er å sette inn flere vifter. men, jeg har bare nok strøm uttak til 2 vifter. går det ann å kjøpe en slags splitter eller.no ? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Kapp og lodd...du vil sikkert ikke kjøre masse vifter på 12 volt likevel, heller 7 eller 5 så det slipper å høres ut som Røkke tar av i jet`en når du starter opp. Husk isolasjon rundt loddingene...ellers [ Denne Melding var redigert av: Muffinman på 2002-10-11 00:18 ] Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: Går det ann å kjøpe en slags splitter eller.no ? Ja. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 De har splittere på feks Microplex. Ellers så går det jo an å koble vifter både i serie og paralell sjøl. Men jeg tror de fleste viftekontakter på hovedkort ikke greier mere enn 5W. En liten begrensning der... Lenke til kommentar
Dings Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Splitter på Clas.. Sikkert billigere enn på Microplex.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå