Gå til innhold

Syk MC tanking.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nå er det ikke alle som joina et guild med BWL på farm etter man nådde 60...

 

Anyways, kunne jo bare exploite BS bug :O

6292986[/snapback]

 

Hvem var det som gjorde det? Var hvertfall ikke meg. Da jeg ble lvl 60, var jeg i et lite guild som så vidt hadde starta mc. Jeg var der første gangen de tok Ragnaros, så prøv å kanskje snakk sandt neste gang du prøver å trøkkke fram info om en person.

6293449[/snapback]

Da hadde du kanskje vist at ikke alle gjør slik?

Lenke til kommentar
Beklager Aleksander Hagen.

6293848[/snapback]

 

Ikke noe å beklage for. Jeg får gull i øya når jeg ser epics. Men det jeg sa til å starte med, var at da jeg dinga lvl 60 i november, var jeg i et guild jeg tok ragnaros med første gangen osv.

Etter det blei det litt såkalt "guildjumping" noe jeg ikke er stolt av i det heletatt. Men noen av guildene rekruterte men, for så å finne ut av at de ikke trenger druids. Det er ikke min skyld da at jeg får masse loot fordi alle andre har det.

Uansett, fin summary av hva jeg har gjort den siste tiden, du må ha skikkelig lite å gjøre.

6294254[/snapback]

Virker ikke som om du har så veldig mye å gjøre heller, etter som du sitter på forumet hele dagen :wee:

Lenke til kommentar
Beklager Aleksander Hagen.

6293848[/snapback]

 

Ikke noe å beklage for. Jeg får gull i øya når jeg ser epics. Men det jeg sa til å starte med, var at da jeg dinga lvl 60 i november, var jeg i et guild jeg tok ragnaros med første gangen osv.

Etter det blei det litt såkalt "guildjumping" noe jeg ikke er stolt av i det heletatt. Men noen av guildene rekruterte men, for så å finne ut av at de ikke trenger druids. Det er ikke min skyld da at jeg får masse loot fordi alle andre har det.

Uansett, fin summary av hva jeg har gjort den siste tiden, du må ha skikkelig lite å gjøre.

6294254[/snapback]

Virker ikke som om du har så veldig mye å gjøre heller, etter som du sitter på forumet hele dagen :wee:

6295246[/snapback]

 

Diskusjon.no er livet.

Lenke til kommentar
Ja han var en god tank han som tanka alle de mobsa  :yes:

 

 

 

OT: Enig med folk at det blir for mye farming i end-game, derfor er www.elitemmorpg.com din venn :thumbup: Mulig folk syntes det er teit, men man sparer MYE tid på å kjøpe gold ;)

6295668[/snapback]

 

Han var faktisk en god tank. Så på filmen igjen. Det var en perfekt balanse mellom aggro og healing.

Lenke til kommentar
On-topic: Jeg har revurdert det jeg sa tidligere om at det var standard, for det var bare dumt å si. Jeg leste her at noen sa det var klippa slik at vi ikke så dem whipe .l, men det man så på filmen var ganske bra gjort.

6295498[/snapback]

 

Vel, sanheten er vel som følgende

 

Abbadon testa først og multitanke de, men vi vipa jo self.... Men vi testa en gang til og fikk reignite på gjengen, og drepte de.. 15 stykker multitanka, men healers som bare spamma han.

 

Senere så gjorde han følgende hos Inner Sanctum - Silvermoon EU. Multitanka alle 25 (er det vel)..... så .. vel .. ikke bare sverdet.. :)

Lenke til kommentar
On-topic: Jeg har revurdert det jeg sa tidligere om at det var standard, for det var bare dumt å si. Jeg leste her at noen sa det var klippa slik at vi ikke så dem whipe .l, men det man så på filmen var ganske bra gjort.

6295498[/snapback]

 

Vel, sanheten er vel som følgende

 

Abbadon testa først og multitanke de, men vi vipa jo self.... Men vi testa en gang til og fikk reignite på gjengen, og drepte de.. 15 stykker multitanka, men healers som bare spamma han.

 

Senere så gjorde han følgende hos Inner Sanctum - Silvermoon EU. Multitanka alle 25 (er det vel)..... så .. vel .. ikke bare sverdet.. :)

6295883[/snapback]

 

Kjempe arbeid.

Lenke til kommentar
On-topic: Jeg har revurdert det jeg sa tidligere om at det var standard, for det var bare dumt å si. Jeg leste her at noen sa det var klippa slik at vi ikke så dem whipe .l, men det man så på filmen var ganske bra gjort.

6295498[/snapback]

 

Vel, sanheten er vel som følgende

 

Abbadon testa først og multitanke de, men vi vipa jo self.... Men vi testa en gang til og fikk reignite på gjengen, og drepte de.. 15 stykker multitanka, men healers som bare spamma han.

 

Senere så gjorde han følgende hos Inner Sanctum - Silvermoon EU. Multitanka alle 25 (er det vel)..... så .. vel .. ikke bare sverdet.. :)

6295883[/snapback]

Imponerene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...