Gå til innhold

Syk MC tanking.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sant, jeg har vært en drittsekk i wow, og det har jeg innerst inne i megselv visst hele tiden, og det er en av grunnene til at jeg spiller min siste mnd nå. Egentlig har jeg aldri likt wow, når jeg tenker over det er det dritkjedelig, og du Chokke fikk meg bare til å innse det enda mer. Kanskje det eneste jeg likte med wow ever var den lilla fargen? Det må være noe slik. Ellers var det mange hyggelige folk jeg ble kjent med.

Jeg hadde vel slutta uansett Chokke, men nå kan heller andre i guildet ha det gøy med nexus crystals.

6294437[/snapback]

 

Så du har aldri likt wow nei, er det derfor:

 

Du har betalt penger for å spille det da eller, jeg veit ikke åssen det er med dere men jeg gidder ikke å betale penger for et spill jeg syns er dritt kjedelig. :roll:

 

Du har bare sitti å spilt wow de lana du har vært på etter du fikk det.

 

Du har tråkka på enkelte av venna dine fordi de valgte og spille andre spill som Eve online eller guild wars fordi de likte de spillene bedre. :hmm:

Lenke til kommentar
les

tips til spill der.

hvor mye tror du dr00den din er verdt da? :wee:

 

vi har gått litt off-topic  :hmm:

6294550[/snapback]

 

Hele topicen handler om meg da :D Men dr00den min er ikke verdt mye sletta.

6294556[/snapback]

aaaw, du kunne gitt den til meg :p . Etter alt jeg sa :wee:

6294562[/snapback]

 

Hvis du er intressert i en dr00d, spør gm om retrieve. Den blir deleted i dag, etter jeg får sagt hade til alle jeg kjenner in-game.

Lenke til kommentar
Så du har aldri likt wow nei, er det derfor:

 

Du har betalt penger for å spille det da eller, jeg veit ikke åssen det er med dere men jeg gidder ikke å betale penger for et spill jeg syns er dritt kjedelig. :roll:

Jeg har betalt for å spille det, selv om det ikke var til noe nytte.

 

Du har bare sitti å spilt wow de lana du har vært på etter du fikk det.

Jeg har spillt wow på alle lanene jeg har vært på siden jeg fikk det.

 

Du har tråkka på enkelte av venna dine fordi de valgte og spille andre spill som Eve online eller guild wars fordi de likte de spillene bedre. :hmm:

 

Jeg har ikke tråkka på venner i det hele tatt fordi de spilelr andre spill. Jeg har prøvd både Eve Online og Guild Wars, og jeg bare sa min mening.

Lenke til kommentar

Syns det var imponerende ja.. :)

 

OT: Ikke vurdert å ta "kose" praten privat eller?

 

Jeg kan også slenge meg på "bølgen" om å være en av dem som har betalt og spelt ett spill som har vist seg å være helt totalt nytteløst. Bortkasta spell.

 

Men det er etter lvl 60 syns jeg. Å levle til lvl 60 er det beste med Wow, men det må helst være med main charactern.. og ikke noen alts etterpå.. Da blir det bare som å trykke på "repeat" knappen.

 

Blizz er blitt noen "gold-diggers" med end-game oppsettet i WoW.

Hvor man er nødt til å spille 20-40 timer i uka for å kunne være med i ett "1337" guild og kunne ha tiden til å raide 4-5 timer om dagen.. Pffst.. Tåpelig.. Gå heller ut og få seg litt sol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...