Gå til innhold

Syk MC tanking.


Anbefalte innlegg

"5 man Onyxia var ganske lett, helt til warrioren mista aggro. Vi fikk henne ned til 70%, men vi skal prøve 7 man i morra."

 

Det der høres litt merkelig ut for meg. Noe er lett, men man wiper på 70%. Hadde det vært "lett" hadde man vel tatt Ony da? Hvis man mislykkes på noe som man klassiferer som "lett", da må man vel være elendige spillere?

 

Hmm..

6293863[/snapback]

nå er det ikke en spiller vi diskuterer her...

 

nå er det en fyr som tanket mange corehounds

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nå er det ikke alle som joina et guild med BWL på farm etter man nådde 60...

 

Anyways, kunne jo bare exploite BS bug :O

6292986[/snapback]

 

Hvem var det som gjorde det? Var hvertfall ikke meg. Da jeg ble lvl 60, var jeg i et lite guild som så vidt hadde starta mc. Jeg var der første gangen de tok Ragnaros, så prøv å kanskje snakk sandt neste gang du prøver å trøkkke fram info om en person.

6293449[/snapback]

 

profilen hans

 

Hvor burde jeg queste på lvl 59? Hvor får jeg mest xp osv.

 

1 måned etter

 

Guildet mitt hadde MC dag i dag, så vi starta kl.21.00 på kvelden, tok alle bossene, og Ragnaros var nede etter 2 timer i MC (uten noen wipes). Rett etter det, dro vi til Onyxia's Lair, og tok henne på 14-16 minutter, husker ikke. Men den ble tatt med 30 man.

Jeg fikk ganske mye cenarion, leggings droppa, men senere på ragnaros droppa stormrage, og jeg fikk både cenarion og stormrage.

Ganske morsom dag.

 

Lenger ned

 

Jeg driter så jævlig i alle de andre guildene som sitter å svetter foran pc skjermen i flere timer, men det var første gangen min.

 

enda lenger ned

 

er det ikke helt superkjedelig å komme inn i et guild som har bossene på lockdown?, hele poenget er jo å jobbe sammen om å downe de...... kanskej dere ikke har tatt bwl ....

5798547[/snapback]

 

Vi har tatt BWl jo, vi har 5 fulle stormrage druids

 

 

enda lenger ned

 

OK, jeg gir meg, var helt sikker på at du var i lamer crew, GAH eide meg selv.

 

Var med i Lamer Crew for en stund siden, men der så jeg ingen fremgang i Stormrage farming :p

 

EDIT: Nåværende guild er Warriors of Chaos

 

1. mai har vi jo denne posten:

 

Vi driver å buffer til Twin Emperors nå, noen som har no bra taktikk eller noen som tatt han her på forumet?

Ganske spennende, siden ikke mange har tatt han :p

 

2 timer senere dukker denne posten opp:

 

HAN ER NEDE! Gikk ganske bra egentlig. Nå går vi for C'Thun :p

 

"jeg er kul"

 

Det er ikke så lett som dere tror nemlig :p Eller kanskje det er, men vi klarte det hvertfall ikke første forsøk.

5 man Onyxia var ganske lett, helt til warrioren mista aggro. Vi fikk henne ned til 70%, men vi skal prøve 7 man i morra.

 

 

bare meg som har tungt for å tro at han har kommet gjennom BWL og tatt ned twins og kommet seg til c'thun på 2 måneder?

 

edit: for **** quote funker jo ikke

6293742[/snapback]

 

Chokke wins the internet. :tease:

Lenke til kommentar
hmm tok litt tid for respons fra aleksander hagen nå:S finne på noe å si først?

6293984[/snapback]

han burde komme snart, bare se når han har posta innlegg:

 

Postet: i dag, 16:40

Postet: i dag, 16:39

Postet: i dag, 16:37

Postet: i dag, 16:29

Postet: i dag, 16:26

Postet: i dag, 15:19

Postet: i dag, 15:17

Postet: i dag, 13:07

Postet: i dag, 13:04

Postet: i dag, 13:01

Postet: i dag, 12:59

Postet: i dag, 12:32

Postet: i dag, 10:30

Postet: i dag, 10:27

Postet: i dag, 10:26

Postet: i dag, 10:24

Postet: i dag, 00:04

Postet: i dag, 00:01

Postet: i dag, 00:01

Postet: i går, 22:34

Postet: i går, 21:47

Postet: i går, 21:27

Postet: i går, 20:55

Postet: i går, 20:54

Postet: i går, 16:13

...

Postet: i går, 11:58

...

Postet: i går, 00:37

...

Postet: 10/06-2006 : 21:12

...

Postet: 10/06-2006 : 19:59

...

Postet: 10/06-2006 : 17:08

...

Postet: 10/06-2006 : 01:17

...jevn posting til...

Postet: 09/06-2006 : 20:42

...

Postet: 09/06-2006 : 17:44

 

 

ifølge statistikken min så burde han svare snart :wee:

 

Og ja, jeg har lite å gjøre

Lenke til kommentar
Beklager Aleksander Hagen.

6293848[/snapback]

 

Ikke noe å beklage for. Jeg får gull i øya når jeg ser epics. Men det jeg sa til å starte med, var at da jeg dinga lvl 60 i november, var jeg i et guild jeg tok ragnaros med første gangen osv.

Etter det blei det litt såkalt "guildjumping" noe jeg ikke er stolt av i det heletatt. Men noen av guildene rekruterte men, for så å finne ut av at de ikke trenger druids. Det er ikke min skyld da at jeg får masse loot fordi alle andre har det.

Uansett, fin summary av hva jeg har gjort den siste tiden, du må ha skikkelig lite å gjøre.

Endret av Alexanderhagen
Lenke til kommentar
Beklager Aleksander Hagen.

6293848[/snapback]

 

Ikke noe å beklage for. Jeg får gull i øya når jeg ser epics. Men det jeg sa til å starte med, var at da jeg dinga lvl 60 i november, var jeg i et guild jeg tok ragnaros med første gangen osv.

Etter det blei det litt såkalt "guildjumping" noe jeg ikke er stolt av i det heletatt. Men noen av guildene rekruterte men, for så å finne ut av at de ikke trenger druids. Det er ikke min skyld da at jeg får masse loot fordi alle andre har det.

Uansett, fin summary av hva jeg har gjort den siste tiden, du må ha skikkelig lite å gjøre.

6294254[/snapback]

vel, skjønner ikke hvorfor guildet ditt vil ha deg med, du er jo lootwhore så det holder. Skjønner heller ikke "gleden" av å klomme inn i et guild med alt på farm for epix. Men hvis du ikke er stolt over det, /gquit, ikke noe er verre enn å ha medlem(mer) som ikke trives, men kun for lewt. Har selv hatt noen av de i guildet jeg joina i lvl 49 (!) og har enda ikke leava. Eller har nesten slutta med wow nå, men har vært trofast. Har vært med fra batboss i zg til firemaw i BWL, men du vet vel ikke navnet på bossene fordi du har sett de 10 minutter hver uke?

 

PS: Nefarian er siste boss i BWL; den store dragen (sønn av Deathwing, Neltharion), men det visste du sikkert ikke. Det du derimot sikkert vet er at "siste-boss-i-blackwing-lair" dropper

Lok'amir il Romathis, aka EPIX.

 

Men nå er det jo ikke jeg som skryter av at jeg joina et guild med alt på farm.

Og har du i det hele tatt prøvd å wipe i BWL? Med ragnaros-guildet ditt tenker jeg på. Eller er du en av de som stikker etter en wipe fordi du ikke gidder å farme penger til repair. Og ikke kom med "i em raisthorhation speccod" tull, du har vel fått masse feral lewt siden dere har AQ40 på farm.

 

og du sitter og lyver over internett, det er jo utrolig voksent. kan bringe frem et topic du i februar: Hvor burde jeg queste på lvl 59?, og jeg siterer dine egne ord:

Hvor burde jeg queste på lvl 59? Hvor får jeg mest xp osv.

 

5 timer etter dukker dette opp:

 

Gjorde det i Silithus. Tok meg 3 timer fra 59-60.

Skrevet (som sagt) i februar.

 

Nå skal ikke jeg dømme deg mer, av den grunn at jeg ikke kjenner deg. Men du virker som en type som stikker med en gang det er noe problemer i guildet og du ikke får den planlagte "lewten" din.

Sånne folk blir kicka rimelig fort i x-guildet mitt og "kjernen" (de som viser trofasthet) blir "belønnet" (ikke i form av items. "OH NAO, no raword no itams!!1 Gieb epix plox").

 

Etter det blei det litt såkalt "guildjumping" noe jeg ikke er stolt av i det heletatt. Men noen av guildene rekruterte men, for så å finne ut av at de ikke trenger druids. Det er ikke min skyld da at jeg får masse loot fordi alle andre har det.

her skjønner ikke jeg hva du mener, du joina en god del guilds som druid, men fant senere ut at de ikke trengte druid selv om du fikk EPIX?

 

Uansett, fin summary av hva jeg har gjort den siste tiden, du må ha skikkelig lite å gjøre

var det et forsøk på å heve deg over meg? Isåfall må jeg si at det var rimelig patetisk, nesten like patetisk som å lyve på deg noen måneder.

 

 

edit: per-stian, dritten bugger seg når du quoter for mye ;) . Hvis jeg er helt på jordet kunne du fixe quotene?

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg dømme deg mer, av den grunn at jeg ikke kjenner deg. Men du virker som en type som stikker med en gang det er noe problemer i guildet og du ikke får den planlagte "lewten" din.

Sånne folk blir kicka rimelig fort i x-guildet mitt og "kjernen" (de som viser trofasthet) blir "belønnet" (ikke i form av items. "OH NAO, no raword no itams!!1 Gieb epix plox").

 

Det er sant, jeg har vært en drittsekk i wow, og det har jeg innerst inne i megselv visst hele tiden, og det er en av grunnene til at jeg spiller min siste mnd nå. Egentlig har jeg aldri likt wow, når jeg tenker over det er det dritkjedelig, og du Chokke fikk meg bare til å innse det enda mer. Kanskje det eneste jeg likte med wow ever var den lilla fargen? Det må være noe slik. Ellers var det mange hyggelige folk jeg ble kjent med.

Jeg hadde vel slutta uansett Chokke, men nå kan heller andre i guildet ha det gøy med nexus crystals.

Lenke til kommentar
her skjønner ikke jeg hva du mener, du joina en god del guilds som druid, men fant senere ut at de ikke trengte druid selv om du fikk EPIX?

 

Nei. Det som skjedde var at jeg fikk lov å joine et guild fordi de trodde de trengte druids, en som hadde "slutta å spille" e.l, så da tok de inn meg. Senere startet denne personen å spille igjen, og de trengte ikke meg.

Endret av Alexanderhagen
Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg dømme deg mer, av den grunn at jeg ikke kjenner deg. Men du virker som en type som stikker med en gang det er noe problemer i guildet og du ikke får den planlagte "lewten" din.

Sånne folk blir kicka rimelig fort i x-guildet mitt og "kjernen" (de som viser trofasthet) blir "belønnet" (ikke i form av items. "OH NAO, no raword no itams!!1 Gieb epix plox").

 

Det er sant, jeg har vært en drittsekk i wow, og det har jeg innerst inne i megselv visst hele tiden, og det er en av grunnene til at jeg spiller min siste mnd nå. Egentlig har jeg aldri likt wow, når jeg tenker over det er det dritkjedelig, og du Chokke fikk meg bare til å innse det enda mer. Kanskje det eneste jeg likte med wow ever var den lilla fargen? Det må være noe slik. Ellers var det mange hyggelige folk jeg ble kjent med.

Jeg hadde vel slutta uansett Chokke, men nå kan heller andre i guildet ha det gøy med nexus crystals.

6294437[/snapback]

Så du har aldri likt wow? Bare spilt opp en druid til lvl 60 og spilt fast etter det? Du sier jeg har lite å gjøre? :wee: Jeg spilte fordi jeg likte det/liker det.

 

Men bare hyggelig at jeg fikk deg til å mislike spillet mer, da kan du slippe til spillere som liker spillet

Lenke til kommentar
Så du har aldri likt wow? Bare spilt opp en druid til lvl 60 og spilt fast etter det? Du sier jeg har lite å gjøre? :wee: Jeg spilte fordi jeg likte det/liker det.

 

Men bare hyggelig at jeg fikk deg til å mislike spillet mer,  da kan du slippe til spillere som liker spillet

6294504[/snapback]

 

Ja. Det er sikkert mange som trenger pengere jeg får fra nexus crystals. Noen idèer til spill som ikke har noe med loot å gjøre. Noe som ikke engang ligner på wow?

Lenke til kommentar
Noen idèer til spill som ikke har noe med loot å gjøre. Noe som ikke engang ligner på wow?

6294515[/snapback]

Battlefield 2, Diablo 2 (litt looting der da)

Det finnes ganske mange.. ;)

Les i "Diskuter spill og tillbehør", du finner en del der..

6294531[/snapback]

 

Skal se på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...