Joachim_F Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 En rapport fra Take 2 gjør det klart at 3D Realms får bonus om Duke Nukem Forever kan lanseres før året er omme. Les mer Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Det kommer til å bli en festlig dag i geekdom den dagen DNF virkelig blir lansert. Nerder som går av taket på høyblokker fordi de tror de kan fly og som leker Neo i gatene #macintosh @ ars IRC et år siden, live wwdc: Session Start: Mon Jun 06 20:50:48 2005 [20:50:48] *** Now talking in #macintosh [20:50:48] *** Topic is '#wwdc for live coverage || OS X RUNS ON INTEL HARDWARE... has been for the last 4 years || Just because APPL is going to Intel does not mean PPC support is going to die at the same time.' [00:32:24] <Mrdini> Mister Furious writes "First, Apple switches to Intel, and now, equally shocking: Debian Sarge is released! Hell has officially frozen over! [00:33:36] <talkinghead> ok guys, now for the real question: how many hours till duke nukem forever goes gold? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Nå har jeg ikke ventet på Duke Nuke Forever, men kommer det før jul, er det helt greit for meg. Likte veldig godt Duke Nukem 3D, så jeg håper at DNF blir like morsomt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 ha skjer dette, skal jeg kjøpe det selv om det kommer til å stinke så jævelig, kommer sikkert til å se ut som en HL1 mod!! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Lurer på hvor mye de kommer til å tjene på dette spillet. Med så lang utviklingstid må de jo ha brukt enormt mye penger... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) På forumet til 3drealms svarte utviklerene om at de ikke ville la seg presse og at de skulle gi ut spillet når det var ferdig. Syntes det er bra, vil ikke ha et spill fullt av bugs bare fordi de skal gi det ut fort. Our deal is simple. We're making the game. It'll be done when it's done. We've funded 99.999% of the game (aside from a very, very small advance from GT Interactive, years ago, before Take 2 bought the game from them). It's our risk, our necks and our gamble. Under the deal we should be earing royalties from about unit 30,000 or so (that's a real small number), so yeah... As for the 500k completion bonus, I don't even know were that came from. Scott would know, but I do know that we never cared or asked for it, and I think it was just tossed in as part of some other agreement. We're certainly not motivated by that amount of money, after all this time, and getting the game right is what matters. I would never ship a game early (even a couple of months), for 500k. It's just very odd to read all this and see facts tossed around, that as far as I know, are completely wrong (at least as stated or interpreted above). Maybe it all traces back to the original Gamespot article getting things wrong, or interpreting them wrong (and every other site copy/pasting the news with no attempt to verify), or Take 2's report languge being vague at best. Game journalism is actually pretty annoying in the copy/paste regard. Endret 12. juni 2006 av mushi Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hvis det kommer ut før jul, kan du kalle meg en krakk. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hehe, synes det blir bra med en litt refresha versjon av Duke Nukem. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Det spillet kommer ut, den dagen grisene flyr! Endret 12. juni 2006 av Rune_F Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 jeg har sett griser fly på en dokumentar om en standar amerkansk familie Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Duke Nukem Forever kommer vel en dag, håper jeg i det minste. Om det er verd å vente på er en annen sak. Det kan jo hende at når det kommer så er det meget dårlig og ikke verd plata det er brent/trykket på. Endret 12. juni 2006 av Bear^ Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hmm, interessant. Mycket interessant. Kanskje vi får et DNF før jul ja. Sjanen er jo minimal, men så lenge det er en sjanse i det hele tatt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Store spørsmålet blir vel egentlig om folk lenger bryr seg om dette? Vil tidens tann ha satt store spor på både spillet og Duke, eller kan det være at vi har en fantastisk spillopplevelse i vente? Jeg kjøper egentlig spillet dersom 3DRealms legger ved en DVD hvordan de forklarer hvordan de har brukt de siste ti årene, og hvordan de isåfall har hatt penger til å finansiere utvilklingen av DNF. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Er neimen ikke sikker på om jeg vil ha spillet lenger... Seriøst, hvor vanskelig kan det være å smelle ihop en FPS-clone i disse dager..kryr jo av dem, dårlige og gode. Det faktum at det har tatt så lang tid bør være en indikasjon på at ideen å lage spillet var dårlig i utgangspunktet... Endret 12. juni 2006 av brsseb Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Folka bak DNF må kunne samtlige grafikkmotorer inn og ut,kor mange har det vert innom no? :!: Men ja, dette spillet så hysterisk konge digg ut på E3-traileren tilbake i 2001/2 (?) Håper vi får en deilig opplevelse med plenty Duke humor Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Husker det ble omtalt i et gaaaammelt Tips og Tricks-blad, fra 1998 eller noe. Og da skulle det komme snart...det skulle bare mangle at det er dårlig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Daikatana folkens? Romeros skandale prosjekt tok jo også evig lang tid før det omsider kom,når det kom blei det slaktet! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Lever fortsatt i håpet om at dette blir en bra spill. duke3d må være en av de spilla som har satt mest inntrykk på meg. Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Place your bets! Hva kommer først? a) Duke Nukem Forever b) Windows Vista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg