KristianF Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Kan godt ta over tråden jeg Men tror jeg venter til August før jeg får meg bil. Skal reise bort den 2. juli, og kommer ikke hjem igjen før begynnelsen av august. Og blir ikke 18 før 30. september. Kjøper kun tidligere vist jeg kommer over et superbra tilbud. Lenke til kommentar
edonis Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Kan godt ta over tråden jeg Men tror jeg venter til August før jeg får meg bil. Skal reise bort den 2. juli, og kommer ikke hjem igjen før begynnelsen av august. Og blir ikke 18 før 30. september. Kjøper kun tidligere vist jeg kommer over et superbra tilbud. 6330870[/snapback] Hvis du har tid til å sitte mye foran finn.no og autodb så kan du gjøre kupp.. Men man må være rask, da jeg var på biljakt så jeg stadig biler som så ut til å være kupp.. og enda annonsen var lagt ut kun en time eller to før jeg så den, så var bilene i enkelte tilfeller allerede solgt, eller så var det noen som allerede var å så på de.. Så man må være kjapt ute for å gjøre det bra som regel. Kul fødselsdato du har, forresten *wee* Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Kan godt ta over tråden jeg Men tror jeg venter til August før jeg får meg bil. Skal reise bort den 2. juli, og kommer ikke hjem igjen før begynnelsen av august. Og blir ikke 18 før 30. september. Kjøper kun tidligere vist jeg kommer over et superbra tilbud. 6330870[/snapback] Hvis du har tid til å sitte mye foran finn.no og autodb så kan du gjøre kupp.. Men man må være rask, da jeg var på biljakt så jeg stadig biler som så ut til å være kupp.. og enda annonsen var lagt ut kun en time eller to før jeg så den, så var bilene i enkelte tilfeller allerede solgt, eller så var det noen som allerede var å så på de.. Så man må være kjapt ute for å gjøre det bra som regel. Kul fødselsdato du har, forresten *wee* 6331463[/snapback] husk at du har http://www.zett.no Her er det tatt fra aviser og slikt. Det var her jeg fant golfen. Ringte, og spurte om den var så bra som han skulle ha det til, og det var den, og jeg spurte om han kunne holde den av til jeg fikk lappen, og det kunne han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå