thomala Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Har anskaffet ett 7950GX2 kort. Jeg lurer på hvordan jeg kan verifisere at SLI faktisk er i bruk i et spill. Har ikke hatt SLI før, men har sett at det har vært et valg for å vise fordeling mellom kortene i driveren. Kjører nå på driver 91.31 som har det nye control panelet til Nvidia og der finner jeg ikke dette valget. Heller ikke når jeg slår over til det klassiske control panelet. Kan ikke kjøre noe drivere i 8x.xx serien da de ikke støtter kortet. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Er ikke helt sikker på dette, men er 7950GX2 virkelig SLI? Ja, det er 2 skjermkort, men de bruker kun èn PCI-E slot... Endret 12. juni 2006 av jaynuz Lenke til kommentar
thomala Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Er ikke helt sikker på dette, men er 7950GX2 virkelig SLI? Ja, det er 2 skjermkort, men de bruker kun èn PCI-E slot... 6292213[/snapback] Ja, kortet fungerer som en SLI løsning sett fra driveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå