Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Sitter her og tenker.... har hørt fra flere hold at PowerMac G5 skal være nokså kraftig/god etc.. kunne egentlig ikke tenke meg en maskin uten Windows siden jeg spiller en del... men så har jo BootCamp kommet ut, noe som kanskje kunne gjøre det mulig å spille "windows-spill" på en Mac. hva tror dere? er det noe å satse på, eller burde jeg heller spare pengene slik at jeg en gang i tiden får råd til et rått (i forhold til deg jeg nå sitter på) system ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Sitter her og tenker.... har hørt fra flere hold at PowerMac G5 skal være nokså kraftig/god etc.. kunne egentlig ikke tenke meg en maskin uten Windows siden jeg spiller en del... men så har jo BootCamp kommet ut, noe som kanskje kunne gjøre det mulig å spille "windows-spill" på en Mac. hva tror dere? er det noe å satse på, eller burde jeg heller spare pengene slik at jeg en gang i tiden får råd til et rått (i forhold til deg jeg nå sitter på) system ? 6291908[/snapback] Det vil desverre ikke gå, for ifølge applestore og meg selv så kan du ikke få g5 med de nye intel cpuene, i g5 sitter det en prosessor med power-pc arkitekturen, men xp må ha x86 arkitekturen for og kjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 synd det der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå