JKJK Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Sitter å tester vista beta2 ... og mangler driver til SATA kontrolleren (sil3114 hvis jeg ikke husker feil). finner den ikke noen steder. Noen som kan hjelpe? Mangler også driver til soundblaster 16 pci. Noen som kan hjelpe der også? På forhånd takk Endret 12. juni 2006 av JKJK Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Siden du ikke finner de, så eksisterer det vel ikke noe til den enda EDIT: prøvd driverne til xp? Endret 12. juni 2006 av sesteen Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 så xp drivere funker i vista? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 svaret på mitt eget spørsmål: ja ...virket som snus Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) men... sb16 pci? Noen som har klart å spore opp vista driver til denne? Prøvde XP driverene, hvilket resulterte i blåskjerm. Etter å ha startet i safemode, fjernet enheten og startet på nytt, var blåskjermen borte og jeg hadde plutselig lyd Endret 13. juni 2006 av JKJK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå