Venerable Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Sitter på en laptop her med Pentium 4 2.53 GHz og 448 RAM. Og i følge Adobe Premium Element skal dette være nok, men når jeg overfører fra kameraet og kikker på det etterpå så hakker det. Er det PC-en som ikke er god nok? Vil dette gå over når jeg brenner det ut på DVD? Noen ideer? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Det kan vere at kvaliteten i monitoren er satt til maks, om du set den til Draft kan det vere at hakkinga forsvinn. Om det er same som Premiere Pro, er det berre å høgreklikke på biletet i monitoren, gå til Quality og velge Draft quality. Elles hadde det ikkje skada med meir RAM, og om du har nokre program som køyrer i bakgrunnen og tek opp systemressursar, kan det vere lurt å lukke dei. Du vil ikkje oppleve hakkinga på ein DVD, so det treng du ikkje bekymre deg for. Lenke til kommentar
AcerTM662 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg har også samme problem. Jeg har Pentium M1.5 med 1200mb ram. Det er ingen slike valg i Pr Elements 2.0, så vidt jeg kan se, i hvertfall ikke likt som Incanus sier. Dessuten hakker det ved avspilling av 3gp video fra mobiltelefon også. Noen tips? Mvh Marius Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Beklager, då finn ein kanskje det valet berre i PPro. Leitte litt, og fann eit supportdokument frå Adobe som lister opp ei rekkje ting ein kan gjere for å betre avspeling av video i Premiere Elements 2.0. Håper de finn noko der som er til hjelp: http://www.adobe.com/support/techdocs/331883.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå