Onyx Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hva synes du om Flyboys Dotten? Jeg liker den jeg, etter det jeg ser. Basert på en sann historie. La oss se hva den byr på den dag den kommer ut. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Flyboys kan bli bra... så lenge de ikke glemmer at det der er EN skadron. Så lenge de husker at det var de britiske pilotene som gjorde all jobben. () ikke det at det var så mye jobb å gjøre.. fly var hovedsaklig brukt for å få oversikt på den tiden.. bar egentlig bare mot sluttet at de begynte seriøst å sloss i lufta Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Oppdaterer oppdaterer og oppdaterer, men der traff man vistnok en vegg. Førsteinnlegget har nådd maks lengde, så der forsvant det siste som var. Får se hva jeg har av backup og se på hvordan dette her skal ordnes. Gikk på samme problem med PRS tråden, er vel lite å gjøre noe med. Muligens jeg må "stjele" post nr. 2 i tråden. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Dotten, bare å stjele fra andre post i denne tråden. Kun et alminnelig spørsmål. Sett meg på i lista som bidragsyter i førstepost da. Liker å se navnet mitt der! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Puh, oppdatert en god del. Benyttet quote funksjonen for å skille bedre mellom filmene, håper det gjør det mer oversiktlig. De fleste bildene til filmene er klikkbare (fører en til IMdb siden til filmen). Har splittett opp og overført alle filmer man ikke har dato for, filmer som er i en tidlig planleggingsfase og filmer som er sluppet, men som trolig ikke kommer på kino i Norge i innlegg nummer to i tråden. Men ha litt tålmodighet med innlegg nr. 2, er fortsatt endel arbeid igjen der, men det kommer sakte men sikkert. Filmer som snart kommer med i oversikten; Wolverine, Magneto, Iron Man, Ant-Man, You me and Dupree m.m Simpsons har fått premieredato 27.07.07 i Norge. Ellers kan det nevnes at nå er manus til Indiana Jones IV klar, både Ford, Spielberg og Lucas er fornøyd med det. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Puh, oppdatert en god del. Benyttet quote funksjonen for å skille bedre mellom filmene, håper det gjør det mer oversiktlig. De fleste bildene til filmene er klikkbare (fører en til IMdb siden til filmen). Har splittett opp og overført alle filmer man ikke har dato for, filmer som er i en tidlig planleggingsfase og filmer som er sluppet, men som trolig ikke kommer på kino i Norge i innlegg nummer to i tråden. Men ha litt tålmodighet med innlegg nr. 2, er fortsatt endel arbeid igjen der, men det kommer sakte men sikkert. Filmer som snart kommer med i oversikten; Wolverine, Magneto, Iron Man, Ant-Man, You me and Dupree m.m Simpsons har fått premieredato 27.07.07 i Norge. Ellers kan det nevnes at nå er manus til Indiana Jones IV klar, både Ford, Spielberg og Lucas er fornøyd med det. 6601094[/snapback] Meget gode nyheter. Indiana Jones IV kommer til å bli såå bra Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Sikkert dumt å skrive om denne filmen her enda, da det er minimalt hva som er bekreftet rundt den, og det meste er bare rykter. Men jeg gjør det likevel, så får det heller oppdateres etterhvert som det vil komme mer info om hvem som kommer til å jobbe med denne filmen, skuespillere osv. Metal Gear Solid Veldig lite er kjent om denne filmen foreløpig, annet enn at det er sikkert at det vil være en film basert på spillserien Metal Gear Solid, og vil ha Solid Snake i hovedrollen. Hideo Kojima har nylig bekreftet at filmens historie vil være helt ny, og ikke hentet direkte fra noen av spillene. Internasjonal premiere: Forventet 2008 Norsk premiere: Ukjent Regi: Foreløpig ukjent Manus: Foreløpig ukjent, men det er trolig at Hideo Kojima vil ha noe å si her Skuespillere: Ingen bekreftet enda Trailer: Linker: Wikipedia | IMDB Forventninger: Dette kan bli en fantastisk film dersom de får inn de riktige folkene til å jobbe med den. Hvem som spiller hovedrollen vil være helt avgjørende for hvordan folk ser på denne filmen. Dette kan gå veldig galt eller veldig bra. Jeg håper og tror at de tar det alvorlig nok til å jobbe ordentlig for å få denne filmen til å bli det fansen forventer. Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Bra jobbet Dotten! Men jeg savner navnet mitt i førsteposten. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Batman vender tilbake, nå må han bryne seg på bl.a. Scarecrow og The Joker Internasjonal premiere: En gang i 2008 Norsk premiere: En gang i 2008 Regi: Christopher Nolan Manus: Christopher Nolan, Jonathan Nolan, Davis S. Goyer Skuespillere: Christian Bale, Heath Ledger, Michael Caine, Morgan Freeman, Gary Oldman Trailer: Linker: Diskusjonstråd Forventninger: Iron Man Mangemillionæren Tony Stark skaper en metalrustning som gjør han til superhelten Iron Man Internasjonal premiere: 02.05.2008 Norsk premiere: Ubestemt Regi: Jon Favreau Manus: Arthur Marcum, Matt Holloway Skuespillere: Trailer: Linker: Forventninger: Wolverine Handlingen tar til før X-Men filmene og vi blir bedre kjent med Wolverine, i Hugh Jackmans skikkelse Internasjonal premiere: Ubestemt Norsk premiere: Ubestemt Regi: Ubestemt, spekuleres i Bret Rattner Manus: David Benioff Skuespillere: Hugh Jackman Trailer: Linker: Forventninger: Magneto Tar for seg historien om den unge Magneto og hans bemerkelsesverdige mutant egenskaper Internasjonal premiere: Ubestemt Norsk premiere: Ubestemt Regi: Ubestemt Manus: Sheldon Turne Skuespillere: Ian Mckellan, Patrick Stewart Trailer: Linker: Forventninger: Resident Evil: Extinction Nok en oppfølger av filmen basert på de populære spillene Internasjonal premiere: 07.09.2007 Norsk premiere: Ubestemt Regi: Russell Mulcahy Manus: Paul W.S. Anderson Skuespillere: Milla Jovovich, Oded Fehr, Mike Epps, Ali Larter, Chris Egan, Ashanti, Iain Glen, Sienna Guillory, Spencer Locke, John Eric Bentley Trailer: Linker: Forventninger: In 1692, in the Ipswich Colony of Massachusetts, five families with untold power formed a covenant of silence. One family, lusting for more, was banished - their bloodline disappearing without a trace. Until now. Internasjonal premiere: 08.09.2006 Norsk premiere: Ukjent Regi: Renny Harlin Manus: J. S. Cardone Skuespillere: Steven Strait, Sebastian Stan, Laura Ramsey, Taylor Kitsch, Toby Hemingway, Jessica Lucas, Chace Crawford, Wendy Crewson Trailer: Trailer | Klipp Linker: www.JointheCovenant.com Forventninger: Ellersk kan det nevnes at Fantastic Four oppfølgerens tittel er Fantastic Forur and The Silver Surfer. Har lagt til et par bidragsytere til, er det noen som føler seg glemt så skrik ut, viktig at ingen går i glemmeboken. Kan også legge til fult navn på brukere som bidrar om det er ønskelig av de som bidrar. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) du glemte Jonathan Nolan.. Christopher Nolan har hentet inn broren for å hjelpe til med manus til The Dark Knight Broren hans hjalp han med Memento og The Prestige også Jonathan vil ha manuset ferdig nå i høst Endret 2. august 2006 av Kebab GUD Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hva med og sette gren på filmene? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Hva med og sette gren på filmene? 6602925[/snapback] Gren? Mener du genre? Om så, så ja, har tenkt på det, men må ta en ting om gangen. Mye å henge fingrene i Om du mener annet, så spytt ut, er ikke helt sikker på om denne forvirrede bergenseren skjønner hva du mener Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 sjanger........ ... (måtte ha nok bokstaver) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Sikkert dumt å skrive om denne filmen her enda, da det er minimalt hva som er bekreftet rundt den, og det meste er bare rykter. Men jeg gjør det likevel, så får det heller oppdateres etterhvert som det vil komme mer info om hvem som kommer til å jobbe med denne filmen, skuespillere osv. Metal Gear Solid Veldig lite er kjent om denne filmen foreløpig, annet enn at det er sikkert at det vil være en film basert på spillserien Metal Gear Solid, og vil ha Solid Snake i hovedrollen. Hideo Kojima har nylig bekreftet at filmens historie vil være helt ny, og ikke hentet direkte fra noen av spillene. Internasjonal premiere: Forventet 2008 Norsk premiere: Ukjent Regi: Foreløpig ukjent Manus: Foreløpig ukjent, men det er trolig at Hideo Kojima vil ha noe å si her Skuespillere: Ingen bekreftet enda Trailer: Linker: Wikipedia | IMDB Forventninger: Dette kan bli en fantastisk film dersom de får inn de riktige folkene til å jobbe med den. Hvem som spiller hovedrollen vil være helt avgjørende for hvordan folk ser på denne filmen. Dette kan gå veldig galt eller veldig bra. Jeg håper og tror at de tar det alvorlig nok til å jobbe ordentlig for å få denne filmen til å bli det fansen forventer. Ahh, ser frem til den filmen! Utrolig godt å få sett en film basert på Metal Gear og Snake han selv. Dotten, storartet jobb. Hvis du vil at Flyboys skal ha bilde, så må du nesten lagre bildet på din PC for så å legge det til. Jeg fikk også en feil på bildet når jeg kopierte adressen til bildet. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Dotten, storartet jobb. Hvis du vil at Flyboys skal ha bilde, så må du nesten lagre bildet på din PC for så å legge det til. Jeg fikk også en feil på bildet når jeg kopierte adressen til bildet. 6603064[/snapback] Neida, det er ikke nødvendig. Et lite bildesøk på google fikset den biffen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Enig i at det hadde vært flott å ha sjanger på alle filmene ja. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 sjanger........ ... (måtte ha nok bokstaver) 6603008[/snapback] Var sjanger jeg mente ja. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Har Stormbreaker blitt nevnt i tråden? Rollelisten består av en del kjente skuespillere. Lenke til kommentar
master air Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Har Stormbreaker blitt nevnt i tråden? Rollelisten består av en del kjente skuespillere. 6608431[/snapback] Tror ikke den er nevnt, så hvorfor kan du ikke skrive om den? Har sett trailern, og syns det ser ut som en begredelig film, men det er sikkert noen som liker den. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Har Stormbreaker blitt nevnt i tråden? Rollelisten består av en del kjente skuespillere. 6608431[/snapback] Tror ikke den er nevnt, så hvorfor kan du ikke skrive om den? Har sett trailern, og syns det ser ut som en begredelig film, men det er sikkert noen som liker den. 6608481[/snapback] Stormbreaker er bassert på en bokserie som er temlig populær i england... noe som er grunnen til at filmen har ligger å skraprer inn en god del penger i england... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå