Dotten Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 G.I Joe Transformers-suksessen har banet vei for flere filmer basert på leketøy, neste film i rekken er om de populære Global Integrated Joint Operating Entity (G.I Joe) Internasjonal premiere: August 2009 Norsk premiere: 2009 Regi: Stephen Sommers Manus: Stuart Beattie, Skip Woods Skuespillere: Sienna Miller, Ray Park, Byung-hun Lee, Rachel Nichols, Adewale Akinnuoye-Agbaje, Said Taghmaoui Dragonball Den japanske animasjonssuksessen Dragonball blir nå filmatisert i live-action i filmen med et budsjett på 100 millioner dollar Internasjonal premiere: 15.08.2008 Norsk premiere: Ukjent Regi: James Wong Manus: Akira Toriyama, Ben Ramsey Skuespillere: James Marsters, Justin Chatwin Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det er så mange filmer som kommer, så det er bra å ha denne tråden som et oppslagsverk. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Bra tråd, likte dette. Men linken til Kung-Fu Panda traileren er til Forbidden Kingdom traileren. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Bra tråd, likte dette. Men linken til Kung-Fu Panda traileren er til Forbidden Kingdom traileren. Takker, skal fikses asap Lenke til kommentar
Slalombaby Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Er det noen som vet om det kommer Eragon 2 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Tatt og oppdatert litt. Skal se om jeg får tid til å legge til endel flere filmer Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 meget fin tråd, god oversikt Ser frem til dark knight og ble vell litt overrasket over at det kommer en Jurassic Park 4. Det var jeg ikke klar over , men en gledelig nyhet gleder meg også til å se den nye james bond filmen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ryktet om at det kommer en JP4 har hodt på i flere år nå. Håper den blir bedre enn JP3 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Jobber med å finne en layout som funker for oversikten i forumwikien. Får se hva det blir til etterhvert, men det blir i hvert fall lettere å redigere (samt at flere kan bidra til den når wikien er ute av beta-modus). Kan jo ta en titt (men som sagt, nå er det en fin lekeplass...) http://wiki.diskusjon.no/index.php/Kommende_filmer Forhåpentligvis kan vi få til noe bra der, som gjør det mer oversiktlig og mer oppdatert enn i førsteinnlegget i tråden Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ser frem til Frankie Machine. Ellers tror jeg filmen om Abe Lincoln kan bli spennende, men jeg kunne ha foretrukket enn annen regissør enn Spielberg. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Prøver å ta opp igjen denne tråden. Premieren nærmer seg for remaken av The Day the Earth Stood Still. Har lyst til å se denne, og en av grunna er for å se hva filmen har å by på med CGI-effektene. Ser utvilsomt imponerende ut. Det sagt, så er jeg uviten om hvordan originalen er. Hva mener dere? Forventninger? Endret 6. desember 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Dragonball Den japanske animasjonssuksessen Dragonball blir nå filmatisert i live-action i filmen med et budsjett på 100 millioner dollar Internasjonal premiere: 15.08.2008 Norsk premiere: Ukjent Regi: James Wong Manus: Akira Toriyama, Ben Ramsey Skuespillere: James Marsters, Justin Chatwin En av årets dårligste filmer, håper ikke denne vil ta tiden fra andre filmer på kino i Norge. Bare les kommentarene og søk på Youtube for trailer, jeg gadd ikke engang å se hele trailern. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Harry Potter and the Half-Blood Prince Det nærmer seg slutten for sagaen om Harry Potter. Den nest siste filmen kommer rundt juletider 2008 Tror det er på tide å oppdatere guiden Digger denne guiden. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Denne her er for lengst utdatert. Har tatt og videreført tradisjonen på flaggskipet: http://flaglima.com/?page_id=918 Litt enklere, vil ta og legge til en god del filmer fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå