Dotten Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 TMNT slippes på kino internasjonalt en uke tidligere; 23. mars. Fortsatt intet nytt når den får premieredato her hjemme. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Gridiron Gang Internasjonal premiere: 15.09.06 Norsk premiere: ? Regi: Phil Joanou Manus ? Skuespillere: The Rock, Xzibit, Vanessa Ferlito Trailer: IMDB Linker IMDB Forventninger: Columbia Pictures' Gridiron Gang tells the gritty and powerfully emotional story of juvenile detention camp probation officer Sean Porter (Dwayne "The Rock" Johnson), who, along with another officer, Malcolm Moore (Xzibit), turns a group of hard core teenage felons into a high school football team in four weeks. Confronted with gang rivalries and bitter hatred between his teammates, Porter teaches some hard lessons (and learns a few himself) as the kids gain a sense of self-respect and responsibility. In a world where 75% of these juvenile inmates return to prison or meet with violent ends on the streets, Porter and Moore face seemingly insurmountable barriers. No one wants to compete against convicted criminals, but through relentless pursuit and a jolt of inspiration, Porter and his team fight their way to redemption and a second chance. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 seriøst ... enda en remake av den? blæ! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Er det er her en dårlig vits? 9 stk. har stemt nest dårligst på The Departed, som garantert blir en av årets aller beste filmer. Scorsece for pokkern! Og den set-lista, og plottet, og, og..... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Er det er her en dårlig vits? 9 stk. har stemt nest dårligst på The Departed, som garantert blir en av årets aller beste filmer. Scorsece for pokkern! Og den set-lista, og plottet, og, og..... 6965930[/snapback] Folk aner nok ikke hvilken film det her er snakk om. ""The Departed"? Hva er det for en film *stemme likegyldig*" Blir nok fort slik. Tror jeg skal linke til en trailer i selve spørsmålet fremover så folk skjønner hva det faktisk er snakk om Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Fant ikke The Departed på første side, når er det den kommer? Rescue Dawn har fått premieredato den 1. desember i USA. Håper den kommer hit. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Fant ikke The Departed på første side, når er det den kommer? 7024315[/snapback] Er der den Internasjonal premiere: 06.10.2006 Norsk premiere: 03.11.2006 Intet nytt om Rescue Dawn sin premieredato i Norge. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Er det er her en dårlig vits? 9 stk. har stemt nest dårligst på The Departed, som garantert blir en av årets aller beste filmer. Scorsece for pokkern! Og den set-lista, og plottet, og, og..... 6965930[/snapback] Det er ikke den nest dårligste fordi det er den nest nederste. Det alternativet betyr "jeg har ingen forventninger". Shrug = jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Crank, Beerfest og Dead or Alive som egentlig alle skulle ha premiere til helgen har nå fått dato ubestemt. Det samme går for Sixty Six og Trust The Man som skulle hatt premiere helgen etter det. Shooting Dogs har fått premieredato 27.10. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Må bare rose deg nok en gang Dotten. Fytti h for ei liste! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 The Departed virker meget bra. Traileren ser bra ut, og den har fått et snitt på 8.7 / 10 på imdb. Og Matt Damon og Jack Nicholsen er konger, så dette gleder jeg meg til. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) jeg synes ærlightalt at tråden er litt rotete .. så jeg gidder ikke sjekke.. men! du burde legge til David S. Goyer sine kommende filmer The Invisible (du har den sikkert lagt til allerede.. men anyway) så nettop traileren og ser spennende ut... The Flash, joda Goyer skal ikke bare skrive ENDA en superhelt film men også lage en , denne gang om det eneste menneske som kan løpe raskere enn superman. den har så langt bare blitt anonsert PS: The Silver Surfer i action!! .. på en måte Endret 12. oktober 2006 av Kebab GUD Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Kan en ny film få sjangsen i pollen? Jeg foreslår Saw III. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Kan en ny film få sjangsen i pollen? Jeg foreslår Saw III. 7156333[/snapback] Det burde vel faktisk byttes, ja *ordne ny poll* EDIT: Jeg valgte ut en random film og havnet med på "Borat" Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Tråden vil bli oppdatert i morgen når jeg er på vakt. Har knapt hatt tid til forumet de siste ukene, men i morgen blir det et lite skippertak Lenke til kommentar
brd Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Tråden vil bli oppdatert i morgen når jeg er på vakt. Har knapt hatt tid til forumet de siste ukene, men i morgen blir det et lite skippertak 7158623[/snapback] Åhh. Noe å glede seg til å morgen Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Ville det ikke vært en god ide å hatt tittelen på filmen over hver omtale? Endret 29. oktober 2006 av Negotiation Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Fantastisk tiltak og nydelig arbeid. * Mine innlegg* Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 vel .. en ting er hvertfall sikkert .. ingen tvil om at Hugh Jackman er med på "Wolverine" han er tydligvis veldig spendt på den filmen (gikk noen rykter en stund at han krevde for mye penger) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Ville det ikke vært en god ide å hatt tittelen på filmen over hver omtale? 7173071[/snapback] Det kommer, er bare et problem med at grensen for førsteinnlegg er nær ved sprengt. Men lite tid nå om dagen, mye å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå