SCV Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 LEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOOYY!! 6662926[/snapback] Haha. Så helt på slutten: "At least i have chicken..." Genialt 6662944[/snapback] det er vell "at least im not chicken" ? rigth? Anyway.... Hva med og smokke inn "A Scanner darkley" ? ser lovendes ut som fy spør du meg. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 LEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOOYY!! 6662926[/snapback] Haha. Så helt på slutten: "At least i have chicken..." Genialt 6662944[/snapback] det er vell "at least im not chicken" ? rigth? Anyway.... Hva med og smokke inn "A Scanner darkley" ? ser lovendes ut som fy spør du meg. 6724392[/snapback] Den er vel released? A scanner Darkly Lenke til kommentar
SCV Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 joa, men ikke i norge, iallefall ikke her på bygda (med mindre jeg har gått glipp av noe) ikke komt på DVD heller desverre. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 joa, men ikke i norge, iallefall ikke her på bygda (med mindre jeg har gått glipp av noe) ikke komt på DVD heller desverre. 6724467[/snapback] Såvidt jeg ser kommer ikke den på kino i norge.. eller så har den allerede vert Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Night At The Museum An action-adventure-comedy that comes to life by night. Good-hearted dreamer Larry Daley (Ben Stiller), despite being perpetually down on his luck, thinks he’s destined for something big. But even he could never have imagined how “big,” when he accepts what appears to be a menial job as a graveyard-shift security guard at a museum of natural history Med: Ben Stiller Carla Gugino Dick Van Dyke Mickey Rooney Robin Williams Owen Wilson trailer: http://www.apple.com/trailers/fox/nightatthemuseum/trailerc/ Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 LEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOOYY!! 6662926[/snapback] Haha. Så helt på slutten: "At least i have chicken..." Genialt 6662944[/snapback] det er vell "at least im not chicken" ? rigth? Anyway.... Hva med og smokke inn "A Scanner darkley" ? ser lovendes ut som fy spør du meg. 6724392[/snapback] Den har lagt i oversikten nesten siden startent. Ligger nesten nederst i innlegg nr. 2 Lenke til kommentar
SCV Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 å crap, overså den vist jeg da. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Du burde oppdatere .. Fantastic Four oppfølgeren heter nå Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer håper faktisk de om designer Galactus i den Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Borat Denne må bare legges til, ser ikke noe om premiere dog. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 http://www.filmweb.no/trailere/article105593.ece Legge til den nyeste filemen fra Ali G kan være en ide 6726401[/snapback] Ali G får meg til å le! Syk humor hvis man skjønner den! Synd det er så mange som ikke liker det! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ali G er komisk, liker det som er av han Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Du burde oppdatere .. Fantastic Four oppfølgeren heter nå Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer håper faktisk de om designer Galactus i den 6726352[/snapback] Som nevnt tidligere; Jeg er lat når jeg ikke får betalt. I tillegg til bursdag og sykdom så er det så som så med hva som blir gjort av konstruktive ting. Men trøst dere med at det er en stor oppdatering påvei med mange mange filmer. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 det er vell "at least im not chicken" ? rigth? For meg høres det ut som "At least I have chicken!" Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 The Covenant Four young men who belong to a supernatural legacy are charged with stopping the evil force they released into the world years earlier. Another great force they must contend with is the jealousy and suspicion that threatens to tear them apart. Internasjonal premiere: 08.09.06 Norsk premiere: Uvist Sjanger: Grøsser/Thriller Regi: Renny Harlin Manus: J.S. Cardone Skuespillere: Steven Strait, Sebastian Stan, Toby Hemingway Trailer: Trailer Linker: Imdb Forventninger: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Renny Harlin som står bak? Han har vel vist seg å være rimelig ubrukelig i det siste... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Renny Harlin som står bak? Han har vel vist seg å være rimelig ubrukelig i det siste... 6738658[/snapback] Nja han hadde litt uflaks med en del filmer som f.eks Exorcist: The Beginning. Men han har jo laget en del gode action filmer som Die Hard 2, Cliffhanger, The Long Kiss Goodnight og Mindhunters synes jeg. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 The Marine A Marine returns from battle to find that his girlfriend is ensnared in a kidnapping plot. Internasjonal premiere: 13.10.06 Norsk premiere: Uvist Sjanger: Action Regi: John Bonito Manus: Michelle Gallagher Skuespillere: Robert Patrick, John Cena, Kelly Carlson Trailer: Trailer Linker: Imdb Forventninger: Årets actionfilm? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Må si jeg gleder meg til Man of the year filmen handler rett og slett om Tom Dobbs( Robin Williams) som er ganske lik john stewart som blir president dvs han har et fakenyhets program (lik The daily show.. ) og stiller i president valget og vinner Lewis Black osv fra The daily show er med.. http://www.manoftheyearmovie.net/ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Den ser ut til å bli bra, skal bli spennende å se preasjonene til robin williams i denne filmen, han var utrolig god i "200års mannen" (usikker på tittel) og for å ikke nevne "one hour photo" og "RV" som han spiller, ja, rett og slett imponerende Jeg setter store forventninger til den filmen! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Da er omsider Kinoguiden gjort ferdig, flytter filmer som har premiere på kino fra denne tråden og over dit. Legger til omtalene som er og litt annet. På den måten kan vi fortsette å dra nytte av arbeidet selv etter at filmene har premiere Blir snart oppdatert i denne tråden også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå