Gunfreak Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Oppdatert en av filmene, som har fått en offisiell tittel og lanseringsdato; Live Free or Die Hard The fourth film of the action franchise will feature John McClane (Willis) attempting to stop a techno-terrorist from shutting down the nation's computer systems on the Fourth of July. The story takes place around Washington, D.C Internasjonal premiere: 29.06.2007 Norsk premiere: Uvisst Regi: Len Wiseman Manus: Mark Bomback Skuespillere: Bruce Willis, Justin Long Trailer: Linker: Forventninger: 6620562[/snapback] WTF!! techno banditer, skal bruce løpe rundt å skyte WOW nærder i sjukke briller og kviser. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Oppdatert en av filmene, som har fått en offisiell tittel og lanseringsdato; Live Free or Die Hard The fourth film of the action franchise will feature John McClane (Willis) attempting to stop a techno-terrorist from shutting down the nation's computer systems on the Fourth of July. The story takes place around Washington, D.C Internasjonal premiere: 29.06.2007 Norsk premiere: Uvisst Regi: Len Wiseman Manus: Mark Bomback Skuespillere: Bruce Willis, Justin Long Trailer: Linker: Forventninger: 6620562[/snapback] WTF!! techno banditer, skal bruce løpe rundt å skyte WOW nærder i sjukke briller og kviser. 6662609[/snapback] Gud, la oss håpe det Slem supergeek WOW-nerd: "Woot, lol your still allive?" Uber-Bruce: "Yippee-ki-yay, motherfucker." Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Håper han kverker den lille sinte tyske gutten som venter på Unreal mens han er i siget Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 LEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOOYY!! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 LEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOOYY!! 6662926[/snapback] Haha. Så helt på slutten: "At least i have chicken..." Genialt Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 World Trade Center Den Oscar®-belønnede regissøren Oliver Stone forteller den sanne historien om den heroiske overlevelsen og redningen av to politimenn - John McLoughlin og Will Jimeno - som ble fanget i ruinene i World Trade Center 11. september 2001, etter at de gikk inn for å redde skadde. Internasjonal premiere: 06.10.2006 Manus: Andrea Berloff Regi: Oliver Stone Skuespillere: Nicolas Cage, Michael Peña, Maria Bello, Maggie Gyllenhaal Produsent: Michael Shamberg, Stacey Sher, Moritz Borman, Debra Hill Trailer: Filmweb, IMDb Linker: Filmweb, Imdb Forventninger: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Nå hadde jeg en tråd om dette men gidder ikke finne den igjen Her er filmer bassert på "grafiskenoveller" som kommer de neste årene The Dark Khignt (2008, DC comics) Wolverine (200?, Marvel) Magneto (200?, Marvel) Ghost Rider (2007, Marvel) Wonder Woman (200?, DC comic) Watchmen (200?, DC comic) 300 (2007, Dark Horse Comics) Fantastic Four And the Silver Surfer (2007, Marvel) The Punisher 2 (200?, Marvel) Sin City 2 (2007, Dark Horse Comics) Sin City 3 (2008, Dark Horse Comics) Spider-Man 3 (2007, Marvel) Transformers (2007, Marvel/Hasbro) The Darkness (2007, Top Cow) The Witchblade (2007, Top Cow) Thor (2009, Marvel) The Incredible Hulk (2008, Marvel) Iron-Man (2008, Marvel) Captain America (2009, Marvel) Untitled Nick Fury Project (2008, Marvel) Wanted (2008, Top Cow) Painkiller Jane (2007, Dynamite) TVserie er sikkert fler Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Oppdatert en av filmene, som har fått en offisiell tittel og lanseringsdato; Live Free or Die Hard The fourth film of the action franchise will feature John McClane (Willis) attempting to stop a techno-terrorist from shutting down the nation's computer systems on the Fourth of July. The story takes place around Washington, D.C Internasjonal premiere: 29.06.2007 Norsk premiere: Uvisst Regi: Len Wiseman Manus: Mark Bomback Skuespillere: Bruce Willis, Justin Long Trailer: Linker: Forventninger: 6620562[/snapback] WTF!! techno banditer, skal bruce løpe rundt å skyte WOW nærder i sjukke briller og kviser. 6662609[/snapback] Så netopp Die hard, dette skal bli spennende! Meget bra initiativ Dotten! Endret 13. august 2006 av St-Cruz Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg tror den nyeste filmen i Die hard-serien vil bli en slager, eller så blir det som de fleste andre film-serier at det blir dårligere og dårligere for hver film som går, da die hard altid har holdt koken og forsatt kan jeg se på Die Hard i New York og glise, samtidig sitte imponert over effektene Jeg håper nr. 4 blir enda bedre en de 3 første. Da har vi fått oss en skikkelig "godbit" av en film på kino Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Personlig er jeg av den mening at standarden med at oppfølgere automatisk blir dårligere er på vei ut. Finnes endel oppfølgere de siste årene som er like god, om ikke bedre, enn den foregående. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Det kommer vel mer annpå i hvilken grad i ser på det, om man ser på Istid-serien er nr. 2 faktisk like god som første filmen, Og Scary Movie 4 har gjennom rekken vær dårlige, men nr.4 imponerer.. om vi tar for oss andre filmer er det ikke mange jeg kan komme på som oppfølgeren er like god, evnt bedre.. Men vi sklir litt ut i forhold til topic her så, vi får dra oss inn Jeg så på trailerene til world trade center idag og her var det amerika i sitt beste lys hele veien uten å ta for se at usa faktisk kanskje hadde noe med det å gjøre. Konspirasjonsteorier o.l er ikke tatt med. Men den ser veldig bra ut, store forventninger her, men vi kan godt si det er en film til hyllest for brannmenn som deltok Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Tror den Ghost Rider håper på det med nicholas cage i rollen må det bli noe bra Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Tror den Ghost Rider håper på det med nicholas cage i rollen må det bli noe bra 6671633[/snapback] å ha nick cage i en film er ikke automatisk bra film.. han har desverre vert med i noen av de størate makkverkene som er laget Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg gleder meg veldig til Ghost Rider kommer, dog skulle det ha vært filmet i sverige med svensk politi etter Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Mulig at jeg er litt treg, men ser at denne tråden har blitt sticky. Er det noe vits i det, med tanke på at vi har oversiktstråden til cun? Poenget med at en tråd blir sticky, forsvinner liksom litt når det blir mange av dem Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Mulig at jeg er litt treg, men ser at denne tråden har blitt sticky. Er det noe vits i det, med tanke på at vi har oversiktstråden til cun? Poenget med at en tråd blir sticky, forsvinner liksom litt når det blir mange av dem 6675019[/snapback] Strengt talt ikke poeng i noen sticky når vi har oversiktstråden. Men vi har en løpende (eller egentlig er den ganske gående/krypende) diskusjon om dette internt. Er for mange stickyer her inne, så vi får se hva som skjer Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 fant kung fu hustle 2: http://www.imdb.com/title/tt0478193/ Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 kan vel legge til at Fantastic Four And the Silver Surfer har byttet navn til Fantastic Four: Rise Of The Silver Surfer Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Terrence Howard skal vist ha blitt tilbudt rollen som James Rhodes/WarMachine i Iron-Man Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Må si jeg gleder meg litt til "Evan Almighty" oppfølgeren til Bruce Almighty.. http://www.imdb.com/title/tt0413099/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå