Gå til innhold

Erfaringer med 24" Acer AL2416W eller AL2416Ws?

Jimster

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om noen har disse skjermene?

24" ACER AL2423W

eller

24" ACER AL2416Ws

Er slettes ikke avskrekkende når det kommer til pris.

Jeg vurderer to slike til bruk med flysimulator (i tillegg til daglig, vanlig bruk). aHar noen erfaringer med dem til spill som CS, Day of Defeat og gjerne raske bilspill også?

Alle erfaringer og meninger hjelper.

Endret av jimster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har 24" ACER AL2416Ws, og kan bare si en ting. KANONBRA! Har hatt den snart 2 mnd, og jeg gliser hver gang jeg ser på skjermen.

Bra kjøp. Husk at du bør ha et bra grafikkort når du skal kjøre såpass heftig opplsøning.

Lenke til kommentar
Jeg har 24" ACER AL2416Ws, og kan bare si en ting. KANONBRA! Har hatt den snart 2 mnd, og jeg gliser hver gang jeg ser på skjermen.

Bra kjøp. Husk at du bør ha et bra grafikkort når du skal kjøre såpass heftig opplsøning.

6296191[/snapback]

Kjører en FX-60, 4GB RAM og et X1900XTX, men jeg er ikke sikker på om jeg kan kjøre 3840*1200 eller hva det nå blir med to skjermer. Hadde håpet jeg skulle treffe på noen flere som har like sprø ideer som meg :D

Hvordan opplever du FPS spill som feks. CS? Hva med raske bilspill? Noen erfaringer med ghosting?

Lenke til kommentar
beste valget er AL2423W med DVI.

6299155[/snapback]

Trur kanskje jeg vil sikte meg inn på en skjerm som støtter HDCP...kan være greit siden det er et øyeblikk til HD video er her.

Da har vi Samsung 244T eller 245T samt siste skjermen til Dell som realistiske alternativ. Disse er riktignok en del dyrere enn Acer skjemene.

Lenke til kommentar

kan ikke tenke meg at det blir vanskelig aa omgaa HDCP. Eller taar jeg feil der?

beste valget er AL2423W med DVI.

6299155[/snapback]

Trur kanskje jeg vil sikte meg inn på en skjerm som støtter HDCP...kan være greit siden det er et øyeblikk til HD video er her.

Da har vi Samsung 244T eller 245T samt siste skjermen til Dell som realistiske alternativ. Disse er riktignok en del dyrere enn Acer skjemene.

6300786[/snapback]

Lenke til kommentar
kan ikke tenke meg at det blir vanskelig aa omgaa HDCP. Eller taar jeg feil der?

Det er kun et spørsmål om tid vil jeg tro! De første ikke offisielle decoderene bruker ofte mye CPU kraft, men blir nok ikke noe problem med en FX-60. (verre for oss med uklokket 3000+). Mye kan sikkert også gjøres med uoffisielle skjermkort drivere/firmware....

Teit dette, at en skal presses til å kjøpe produkter med en spes. lisensiert teknologi, til en kunstig høy pris!

Mvh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...