Kenny Bones Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Har nå et merkelig problem. Har noen nye maskiner som jeg installerte Windows 2000 på og alle programmer osv. Jeg tenkte også jeg skulle Ghoste disse og kjørte derfor sysprep rett før jeg Ghostet. Så overførte jeg imaget til de andre maskinene og alt så fint ut. Sysprep kom fram og jeg konfigurerte dem etter en reboot og tenkte at alt er ok og fint. Så i dag fikk jeg beskjed om at brukerne ikke får logget på og gikk ned for å se. Da ser jeg at brukeren får følgende feilmelding: Windows kan ikke logge deg på fordi profilen ikke kan lastes inn. Kontakt systemansvarlig. DETALJ - Ingen tilgang. Windows kan ikke kopiere filen C:\Documents and Settings\Default User\Lokale innstillinger\Programdata\PCHealth\ErrorRep\QSignoff\ til plasseringen C:\Documents and Settings\brukernavn\Lokale innstillinger\Programdata\PCHealth\ErrorRep\QSignoff\ Kontakt nettverksansvarlig. Mysisk lik feilmelding jeg fikk etter å ha Ghostet maskiner tidligere, men da viste det seg å være noe som heter SSID feil. Altså de to maskinene hadde identisk SSID og AD registrerte dermed begge maskinene som samme og blokkerte dem ut. Men denne gangen kan det ikke være det fordi sysprep er kjørt FØR de ble medlemmer av domenet. Også i event viewer står dette: Hendelses-ID: 5789 Oppdatering av DNS-vertsnavn for datamasknobjekt i Active Directory mislyktes. Den oppdaterte verdien var MASKINNAVN.domene. Følgende feil oppstod: Sikkerhetskonteksten kan ikke opprettes på grunn av en feil i den forespurte tjenestekvaliteten (for eksempel gjensidig godkjenning eller delegering) og Hendelses-ID: 5788 Oppdatering av hovednavn for tjeneste (SPN - Service Principal Name) for HOST for datamaskinnavnet i Active Directory mislyktes. De oppdaterte verdiene var <UNAVAILABLE> og <UNAVAILABLE>. Følgende feil oppstod: Sikkerhetskonteksten kan ikke opprettes på grunn av en feil i den forespurte tjenestekvaliteten (for eksempel gjensidig godkjenning eller delegering) Edit: Fant ut at mappen C:\documents and settings\default user\lokale innstillinger\programdata\PCHealth krøllet opp alt. Slettet denne og ingen problemer. Merkelige greier.. Men uansett, løst for nå! Endret 12. juni 2006 av raziel014 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå