OdinTheGod Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Så.. Jeg har ett problem her? Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hm. Kan kanskje være verdt et forsøk å resette biosen...ehm...hva synes dere andre - er det drastisk? Resette: Ta ut biosbatteriet et minutts tid, sett det inn igjen. Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Ja... Hadde hvert flott om flere kunne fortelle om dette er en god ide... Eller ikke... Lenke til kommentar
smh Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Der står at jeg skal presse DEL... Men det funker ikke 6292884[/snapback] Er det USB tastatur, eller PS2? Dersom det er USB tastatur kan du prøve med PS2 tastatur. (Dersom du har) Endret 12. juni 2006 av smh Lenke til kommentar
smh Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Prøv og å sette den harddisken som har XP installert på første Sata plugg. Sjekk så at den starter uten andre disker. Koble så til ein annan. Og sjekk om den starter. Dersom den då ikkje starter, koble den til ein annan sata plugg og prøv på nytt. Den bør starte i lag med ein annan disk til slutt Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 NTLDR missing har jeg fått et par ganger, og hver gang har det vært ulik løsning: Forslag 1: Reset bios, gå inn i bios og ta "load setup defaults" Exit, og reboot Forslag 2: Plugg ut alle cd-rom enheter, og sjekk om det hjelper Forslag 3: Plugg ut evnt andre hardisker, og la bare system disken være plugget i.. Lenke til kommentar
bransa Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Forresten, om dere ikke får tilgang til de forskjellige filene, kan man jo gå å sette rettigheter i registeret? Skudd i blinde, men syns å erindre at jeg har gjort dette før. Ikke vanlig regedit, men kjør regedit32 istedetfor, da klare man nok biffen :-) Btw, eg har ett lite spørsmål liggende her for den riktig "glupe".. Hva i svarte skal jeg gjøre når det er en windows 2000 installasjon som er ødelagt. Får opp to valg når han har kopiert inn filene og ingen av de virker helt safe.. Er sensitive dokumenter på maskinen som jeg for all del ikke vil miste. Takk for hurtig svar, sitter å fikler med maskinen nå, så det ville passet utmerket.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå