Gå til innhold

Innstilling av skjerm

V?rbris

Anbefalte innlegg

Stiller spørsmål om noe så enkelt? som innstilling av skjerm.

Her forleden slo jeg av skjermen da jeg hadde slått av maskina, senere da jeg slo på var skjermen nesten grå og kunne såvidt se konturer av skrivebord i bakgrunn.

Har fått frem farger og konturer nå men får ikke utfylt skjermen vertikalt, det blir en svart stripe i bunnen og topp.

Bruker høyeste oppløsning som jeg gjorde før 1024x768 som før også prøvd 800x600 uten at det hjalp.

I bredde / horisontalt får jeg fylt ut skjermen med bildet, greit så langt men nedenfra og opp byr på problemer.

Skjønner at dette er (banalt) spørsmål for de som vet men er for meg ett problem.

Skjermen er en Fujitsu 19" kjøpt for ca 11 mnd siden og jeg har stilt med skjermens kontroller.

Må innrømme at jeg muligens ved ett uhell har trykket på noe under SIS som plutselig dukket opp og derunder hører systemtilhørighet - displaytilhørlighet - applikasjon til.

Har også prøvd systemgjennoppretting og reinnstalasjon av c-disk + system uten at det hjalp.

Tror nok det meste er feil med min håndtering av skjermens innstillingsmuligheter.

Noen som orker og hjelpe?

mvh

ulfjoh01

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...