Daye.04 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Det finnes gode lærere og det finnes dårlige lærere..De gode lærerene fortjener en gave 6293019[/snapback] Joa... Det har du da forsjåvidt rett i.. Men.. Javel da... Men da må det være spesielt gode og snille lærere Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Vi kjøpte ofte konfekt. Husker en gang vi kjøpte en eske konfekt (i butikken), da kom en av de mer "kriminelle" i klassen med enda en eske som han hadde stjålet mens vi sto i kassa og skulle betale. Så det ble to esker til læreren den gangen. Endret 12. juni 2006 av Smirnoff 1 Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Men man kjøper vel fortsatt ikke gaver til dem, vel?? 6292998[/snapback] Jo? Vi kjøpte blomster og twist til våre lærere på ungdomsskolen. Hvorfor er blomster utelukket? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Det finnes gode lærere og det finnes dårlige lærere..De gode lærerene fortjener en gave 6293019[/snapback] Eller for å snu litt på det; de dårlige lærerene fortjener å gi gaver til samtlige av elvene. Endret 12. juni 2006 av warpig Lenke til kommentar
Daye.04 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 hehehehe... Menne.. Ja.. Nei, jeg mener nå uansett på at man ikke kjøper gaver.. eller jeg ville uansett ikke gjort det.. Til lærerne. Med mindre de er veldig gode, og veldig snille da.. Da fortjener de nok en gave... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hvis dere er avgangsklasse så har jeg flere ganger sett lærere som får mer personlige gaver, men ikke nødvendigvis dyre. F.eks et selvlaget kort med bilde av klassen og læreren og en takk og hilsen fra elevene sammen med underskriftene. Konfekt og blomster er jo OK, men samtidig er jo ikke det noe som varer. Det går også an å erte læreren litt innenfor humoristiske og fornuftige grenser Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Kjøp et stempel med tallet 6 på...Det skal vi Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Hva skjedde med blomster? Blomster er jo standard. 6291717[/snapback] Blomster visner og dør. derfor var ikke dette bra slik jeg forstod det:p Kjøp en kopp som det står "Verdens beste lærer", det gjorde vi.. ;D 6292917[/snapback] Det hørtes ut som en meget god idé Greit ikke lærer'ne.. Men man kjøper vel fortsatt ikke gaver til dem, vel?? Skjer a'?Og ikke kall meg umoden, det var ikke morsomt.. Men siden jeg ikke vet hvor gammel du er, kan jeg vel ikke si no'.. Du er sikkert en 86 år gammel dude som synes vi er for utaknemelige, og har sloss i krig 6292998[/snapback] Det finnes gode lærere og det finnes dårlige lærere.. De gode lærerene fortjener en gave 6293019[/snapback] Helt korrekt. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) et smykke? det gjorde vi i 4. klasse men vi hadde jenter da Endret 12. juni 2006 av MadsFN Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Greit ikke lærer'ne.. Men man kjøper vel fortsatt ikke gaver til dem, vel?? Skjer a'?Og ikke kall meg umoden, det var ikke morsomt.. Men siden jeg ikke vet hvor gammel du er, kan jeg vel ikke si no'.. Du er sikkert en 86 år gammel dude som synes vi er for utaknemelige, og har sloss i krig 6292998[/snapback] Det finnes gode lærere og det finnes dårlige lærere.. De gode lærerene fortjener en gave 6293019[/snapback] De fortjener ikke annet enn god lønn og lang ferie, og det får de.Hvis dere absolutt skal kjøpe no, kjøp noen skolebrød, cola og en sjokolade. Da ville jeg blitt glad Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Er det noen som har ett forslag til en gave til en lærer som vi ikke liker i det hele tatt? Noe skikkelig stygt noe som han vil bli skuffet for, men samtidig ikke slemt. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Er det noen som har ett forslag til en gave til en lærer som vi ikke liker i det hele tatt? Noe skikkelig stygt noe som han vil bli skuffet for, men samtidig ikke slemt. 6296403[/snapback] Har læreren noen "feil" ved seg? En lærer vi hadde før med fryktelig ånde tok vi og kjøpte en tannbørste til. Lenke til kommentar
Daye.04 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Er det noen som har ett forslag til en gave til en lærer som vi ikke liker i det hele tatt? Noe skikkelig stygt noe som han vil bli skuffet for, men samtidig ikke slemt. 6296403[/snapback] hehehehe... Vi kjøpte en marsipan gris og hårgeleé samt balsam til den skalla lærer'n vår :D Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Gaveforslag til lærerne dere ikke liker så godt: Lærtanga Alltid en vinner, både til fest og hverdags. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hvis dere er avgangsklasse så har jeg flere ganger sett lærere som får mer personlige gaver, men ikke nødvendigvis dyre. F.eks et selvlaget kort med bilde av klassen og læreren og en takk og hilsen fra elevene sammen med underskriftene.Konfekt og blomster er jo OK, men samtidig er jo ikke det noe som varer. Det går også an å erte læreren litt innenfor humoristiske og fornuftige grenser 6294164[/snapback] Når vi gikk ut av 10. klasse så hadde vi to lærere som hadde vært klasseforstandere for oss i løpet av de tre årene på ungdomsskulen. Til avslutninga lagde vi hver sin t-skjorte til dem som det sto 10.klasse 2003 på og med bilde av alle i klassen. Dette ble utrolig godt mottatt, og for dem et veldig artig minne å ha. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Vi kjøpte en pakke fårepølse til en lærer som var sauebonde og en boks hårgelè til en lærere med måne. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Da va skoleåret omtrent slutt og vi ønsker å gi noen av lærerene en liten gave. I en klasse med bare gutter er ikke alle like flinke med forslag, men vi har fått med oss at blomster ikke er lurt Vi har ca 330 kroner som skal fordeles på matte, engelsk og norsklærerene. Har dere noen gode tips til oss? 6291268[/snapback] Ødelagte håndjern er ganske "symbolsk" Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Bildealbum fra div klasse turer og blomster.... Ga vi... Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Er det noen som har ett forslag til en gave til en lærer som vi ikke liker i det hele tatt? Noe skikkelig stygt noe som han vil bli skuffet for, men samtidig ikke slemt. 6296403[/snapback] Har læreren noen "feil" ved seg? En lærer vi hadde før med fryktelig ånde tok vi og kjøpte en tannbørste til. 6296700[/snapback] Jo, problemet hans er at han har hodet alt for langt opp i ræva for sitt eget(Og andres) beste. Han finnes ikke snill. Han er bare ond og skadefro. Vurderer å kjøpe noe helt usakelig. 10 bokser hermetiske mandariner eller noe i den dur. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Gi han en Møllers Tran pakket inn i Papir og si det er whiskey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå