SemikolonP Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Som emnetittelen sier, Pure Pwnage-tråden. Her kan dere diskutere alt om Pure Pwnage. Det er ikke snakk om bare episodene, men alt mellom himmel og jord som handler om Pure Pwnage. Derfor posta jeg den i "Annet"-kategorien istedet for i "Film/tv". Diskuter hele Pure Pwnage-greiene. Linker her på forumet: Annen tråd - kun om episodene WoW-guild Diskusjon om episode 6 der Jeremy spiller for mye wow Andre linker: Pure Pwnage hjemmesiden Forumet Jeremys hår [email protected] Jeg har ikke noe å diskutere om akkurat nå, for jeg må stikke til skolen nå. l8r Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 PWNAGE! *spank spank spank spank* Episode 11 will be released on the Internet on Wednesday June 21st at 5pm EST Gleder meg som en liten unge Hmmm, får ikke til å bruke hurtigsvar Håper jeg ikke har posta 3 ganger nå. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Kommer med noen sitater fra ep.6. Jeremy kjøper seg wow og blir avhengig. - Jeremy, arent you goint to get something to eat? - No, my spirit is so high so im just gonna sit here and regen! Legg merke til hvordan Jeremy skriver i forum og sånt. u no liek hes always liek spelling reel wierd u no. (you know like he is always like spelling real wierd, you know.) Jeg har gradvis blitt sånn. Endret 18. juni 2006 av :P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå