hitokiri Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Det er ingen tvil om at 6131 har et spesielt utseende, som du kan elske eller hate. Men hvilke indre kvaliteter har telefonen? Les mer Lenke til kommentar
mental__ Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg leser ikke noe i testen om at den har støtte for flashfiler, og hvordan det egentlig fungerer. Går det an å sette flashfiler til bilde for kontakter, for eksempel? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Trådløs teknologi - 4Quad, EDGE, og BT m/ A2DP til ca 2 000 kr må da være 5? Hadde den kostet litt mer er jeg enig i at den skulle hatt 3G og dermed terningkast 4, men 4 pga 3G når telefonen koster det den gjør virker bare rart. Ellers fint om dere spesifiserer hvilken BT versjon modeller er utstyrt med. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Ble overrasket over at javaytelsen var såpass "dårlig". Hadde trodd den skulle være jevn med 6125, men hvis telefonen ikke er noe treig i menyene osv, er det jo ikke noe problem... Liker uansett denne mobilen veldig godt. Bra test også. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Ble overrasket over at javaytelsen var såpass "dårlig". Hadde trodd den skulle være jevn med 6125, men hvis telefonen ikke er noe treig i menyene osv, er det jo ikke noe problem... Liker uansett denne mobilen veldig godt. Bra test også. 6291194[/snapback] 6131 har nesten 4 ganger høyere oppløsning, så det er jo ikke veeeldig rart Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Må si meg litt forundret over at 6131 fikk 4 og 6125 fikk 5. Virker da som om man får litt mer for pengene med 6131?? Selv har jeg 6131 og er meget fornøyd... Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Ble overrasket over at javaytelsen var såpass "dårlig". Hadde trodd den skulle være jevn med 6125, men hvis telefonen ikke er noe treig i menyene osv, er det jo ikke noe problem... Liker uansett denne mobilen veldig godt. Bra test også. 6291194[/snapback] 6131 har nesten 4 ganger høyere oppløsning, så det er jo ikke veeeldig rart 6291284[/snapback] Godt poeng. Jeg lærer noe nytt hver dag Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Mp3-spiller: Lydutjevner, gjentagelse, spoling, gjentagelse, multitasking. :!: Sikkert bare jeg som har tørr humor.. Takk for god test! Syns kameraet var greit nok lissom, til sitt bruk.. Hvordan er mottaksforholdene på radioen? Sånn som vanlig på andre mobiler og Mp3 spillere? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hmm.trodde jeg kunne gjøre et kupp siden det på slutten av artikelen var en prisoversikt hvor best buy solgte til 499. Men den gang ei, var bare et handsfree sett.. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 6131 er nemlig en skikkelig underbitt telefon, og trekker i grunn tankene i retning det storkjefta beistet, gjedda. Veldig rart ordvalg. Savner også litt mer info om dette med Flash-filer. Ellers var det jo en grei og gjennomført test, litt overraska over karakteren, men dere har sikkert rett Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Har en kompis som har kjøpt denne telefonen for litt tilbake, men kan noen opplyse meg hvor i granskauen minnekortet skal inn? Har saumfart telefonen og kommet frem til at den ikke har mulighet for minnekort jeg! Hehe! Men jeg tar sikkert feil! Lenke til kommentar
hsds Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Har en kompis som har kjøpt denne telefonen for litt tilbake, men kan noen opplyse meg hvor i granskauen minnekortet skal inn?Har saumfart telefonen og kommet frem til at den ikke har mulighet for minnekort jeg! Hehe! Men jeg tar sikkert feil! 7123485[/snapback] God morgen! Hvis du snur telefonen, tar av lokket til batteriet osv - så ligger minnekortplassen på høyre side av telefonen - hsds Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Her har du bilde av hvor minnekortplassen sitter hen. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Har denne hot-swap for minnekortet, eller må batteriet ut? Er i ferd med å bestille denne nå, er vel microSD som denne telefonen svelger unna? Holder 1 giga, takler den mer? Og følger datakabel med, eller må den kjøpes utenom? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Du må ta av bakdekselet for å få tilgang på minnekortsporet, og det er microSD telefonen bruker. Les i testen om det følger med datakabel. Lenke til kommentar
carwash Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Du må ta av bakdekselet for å få tilgang på minnekortsporet, og det er microSD telefonen bruker. Les i testen om det følger med datakabel. 7629528[/snapback] Følger ikke med datakabel. Minnekortet kan hotswappes, men batteridekselet må av, så det er litt klønete. Er stort sett fornøyd med telefonen selv, men må si at kamera er en vits. Tar nesten bedre bilder med mitt camera obscura laget av ei skoeske. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Så er jo mobilkamera aldri det helt store da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg