SuperJan Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Heisann! Skal kjøpe meg K750i, bare sånn i mellomtiden til K800 kommer. Den kommer i posten i morra.. Så skal jeg selge den og kjøpe K800. Men da vil jeg helst ta best mulig vare på den for å få mest tilbake for den. Fins det no form for beskyttende film jeg kan ha på skjermen/displayet, for å unngå riper? Mvh, Janse Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Nå du kjøper telefonen er det vel en plastikk linse på skjermen, du kan jo bare la være å ta av den. Tror iallefall det er det. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Du kan også kjøpe en liknende plastikk på clas ohlson. Kommer i pakke med 3 biter som du må klippe til selv Lenke til kommentar
zica Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Heisann!Skal kjøpe meg K750i, bare sånn i mellomtiden til K800 kommer. Den kommer i posten i morra.. Så skal jeg selge den og kjøpe K800. Men da vil jeg helst ta best mulig vare på den for å få mest tilbake for den. Fins det no form for beskyttende film jeg kan ha på skjermen/displayet, for å unngå riper? Mvh, Janse 6290717[/snapback] http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=26143807 Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Takker for alle svar! Tenkte på den plasten som var på jeg også, når jeg får den. Men den kan jo fort gå av, når jeg har den i lomma osv.. Når mobilen blir "brukt" Men takk for alle svar! =) Janse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå