Gå til innhold

kom med kommentarer til bildene mine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eh får ikke lasta opp fila...

er d ikke filvedlegg man bruker får å lasta opp bilde? og dermed "legg til dette vedlegget"?

d funker ikke hos meg...

6290740[/snapback]

Jeg har endelig fått opp bildene mine, takk for hjelpa! se toppen av sida!

Lenke til kommentar

Bildene er slettes ikke dumme, men ikke særlig spennende. Du er greie komposisjoner, men løvemotivet kunne vært løst på en mer spennende måte (mht vinkel). Det ble et godt turistbilde, slik du tok det. Vinterbildet er fint, men man ser slike bilder på dette forumet veldig ofte.

Ingen av dem var altså dårlige, men litt for postkort-aktige til å bli kunst.

Lenke til kommentar
Bildene er slettes ikke dumme, men ikke særlig spennende. Du er greie komposisjoner, men løvemotivet kunne vært løst på en mer spennende måte (mht vinkel). Det ble et godt turistbilde, slik du tok det. Vinterbildet er fint, men man ser slike bilder på dette forumet veldig ofte.

Ingen av dem var altså dårlige, men litt for postkort-aktige til å bli kunst.

6292163[/snapback]

gi meg tips, mht vinkel. motivet var å få alt med i bildet både løven og de sakene bak han. Tror jeg husker jeg prøvde meg litt fram ved å plasere meg i ulike posisjoner mht å få d beste bildet. Men til syvende sist så ble dette bildet.

Lenke til kommentar
gi meg tips, mht vinkel. motivet var å få alt med i bildet både løven og de sakene bak han. Tror jeg husker jeg prøvde meg litt fram ved å plasere meg i ulike posisjoner mht å få d beste bildet. Men til syvende sist så ble dette bildet.

Tror det hadde blitt litt bedre hvis du hadde gått litt til venstre, fått med mer av løven og litt mindre av gjenstandene i bakgrunnen. De gir en fin bakgrunn, men er ikke hovedmotivet. De kunne kanskje vært litt mer blurret også... Hvis du ville ha med de gjenstandene skarpe, burde du heller tatt et eget bilde av dem. Hvis de fire nærmest løven hadde vært med, hadde det vært nok...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...