Gå til innhold

Lurer på en DJ dude.


SCV

Anbefalte innlegg

Hey, for lenge siden hørte jeg en eller annen DJ (med et eller annet merklig navn)

DJ mongo, DJ mango, DJ panda, DJ banan og alle desse skrudde navne det har. Og det var temmelig kult, og ja jeg er vistnok litt vansklig i musikkveien som sikkert mange andre her.

 

Og siden jeg er så dårlig på alle disse kategoriene og sub kategorien all musikk havner under i disse dager så har jeg jævlig vansklig for og plasere han noe sted heller.

 

Men han så ut som en liten guling med briller som stod og mixet og trixet med diverse plater (som sikkert alle andre DJ`er gjør) Men musikken hans var bare så vannvittig chill og høre på.

 

Så etter all denne super unyttig informasjonen; Er det noen som kanskje har bittelitt peiling på hvem jeg prater om? vist ikke setter jeg gjerne pris på annen überchill musikk :thumbup:

 

Så kom gjerne med forslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg vet det det er derfor jeg sier "etter all denne ubruklige informasjonen er det noen som har det minste clue om hvem jeg prater om?" og det ser ikke slik ut. Men det er som du sier Ferr han duden jeg leter etter er king konge til og mixe musikk, og det er helt sikkert ikke han som har mekka musikken.

 

Siden sannsynligheten for at noen vet hvem jeg prater om er på ca frysepunktet spør jeg heller om andre kewle DJ duder.

 

Hit me!

Lenke til kommentar
Zomg, neitakk, trådstarter spør etter en asiatisk DJ som spiller "chill" musikk. Du kommer med en syreskada gabber/hardcore DJ fra nederland?  :nei:  :innocent:

6301428[/snapback]

 

Haha, ja DJrotti duden var bare syk :p

Men siden ingen har anelse om hvem jeg vil frem til og jeg ikke har kjangs og plassere han noe sted så spør jeg heller etter andre kewle DJ`er.

Her er foresten 2 :p

1

2

præhæhæ

 

Og jeg har mye portishead :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...