Amstaff Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 hei.jeg lastet ned windows vista, hadde noen min igjen på å få den lastet ned.så fikk jeg blåskjerm.når jeg skrur på maskinen igjen er det ingen vista der men de 3,12 gb som den tok, er borte,åssen får jeg de igjen? har bærebar pc med 30 gb så de gb er litt viktige:) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) -slette fyllepost- Endret 11. juni 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Uhm. Nå er Vista Beta 2 tilgjengelig gratis og lovlig da. Lenke til kommentar
Amstaff Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 hehe,var faktisk ikke piratverson,det var beta versonen.som kan lastes ned av alle.men fortsatt ingen svar på hvor det har blitt av gigaene Lenke til kommentar
Amstaff Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 men er det ingen som kan svare på hvor det har blitt av gigaene? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Ikke midt på en lørdagsnatt tror jeg. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Ikke midt på en lørdagsnatt tror jeg. 6290578[/snapback] Til opplysning: det er lenge siden lørdag nå. Håper ikke du har tatt feil og skal på jobb kl 0700 mandag morgen - som er om fire og en halv time... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Øh ja...faen..sant det. Neida. Er bare litt døgnvill, skal jobbe nattskift denne uka Lenke til kommentar
PerB Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) hei.jeg lastet ned windows vista, hadde noen min igjen på å få den lastet ned.så fikk jeg blåskjerm.når jeg skrur på maskinen igjen er det ingen vista der men de 3,12 gb som den tok, er borte,åssen får jeg de igjen? har bærebar pc med 30 gb så de gb er litt viktige:) 6290433[/snapback] Du fikk som du sier ikke hele filen ned (maglet noen minutter). Du endte opp i blåskjerm. Dette medfører at den delen av filen som du hentet ned ikke kunne lukkes av operativsystemet og vil ha størrelse 0. Dette er i tillegg en midlertidig fil med dummynavn. Det er først etter komplkett nedlasting at filen legges der du ba om å lagre den samt at den får sitt egentlige navn. Endret 12. juni 2006 av PerB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå