Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

blåskjerm og gb forsvant

Anbefalte innlegg

hei.jeg lastet ned windows vista, hadde noen min igjen på å få den lastet ned.så fikk jeg blåskjerm.når jeg skrur på maskinen igjen er det ingen vista der men de 3,12 gb som den tok, er borte,åssen får jeg de igjen? :blush: har bærebar pc med 30 gb så de gb er litt viktige:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke midt på en lørdagsnatt tror jeg.

6290578[/snapback]

Til opplysning: det er lenge siden lørdag nå. :D Håper ikke du har tatt feil og skal på jobb kl 0700 mandag morgen - som er om fire og en halv time...

Lenke til kommentar
hei.jeg lastet ned windows vista, hadde noen min igjen på å få den lastet ned.så fikk jeg blåskjerm.når jeg skrur på maskinen igjen er det ingen vista der men de 3,12 gb som den tok, er borte,åssen får jeg de igjen? :blush:  har bærebar pc med 30 gb så de gb er litt viktige:)

6290433[/snapback]

Du fikk som du sier ikke hele filen ned (maglet noen minutter). Du endte opp i blåskjerm. Dette medfører at den delen av filen som du hentet ned ikke kunne lukkes av operativsystemet og vil ha størrelse 0. Dette er i tillegg en midlertidig fil med dummynavn. Det er først etter komplkett nedlasting at filen legges der du ba om å lagre den samt at den får sitt egentlige navn.

Endret av PerB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...