Yois111 Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Heisann. Naboen har skaffet seg internett (Telenor - SpeedTouch 510i) og koblet det opp via en trådløs D-Link router så vi kan ha et slagt WLAN mellom pc'ene våres. Men vi har støtt på et lite problem, en av pc'ene får bare brukt IE og MSN, men ingen andre program har tilgang til internett. Det går bl.a. ikke ann å kjøre IRC klienter eller spill pg.a. den når ikke frem til målet. Har kjørt en tracert og den stopper med ADSL modemet (2 hops). I tillegg har vi prøvd "ping www.vg.no / 193.69.165.21", men det eneste vi støter på er "request timed out.". IE får kontakt med www.vg.no. Hva skal vi gjøre? Lenke til kommentar
Uluen Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Er ADSL modemet satt opp i "brigded mode"? Lenke til kommentar
Yois111 Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Hvordan sjekker jeg dette? og i så fall hvordan kan jeg sette den opp i brigded mode? Lenke til kommentar
Uluen Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hvordan sjekker jeg dette? og i så fall hvordan kan jeg sette den opp i brigded mode? 6291520[/snapback] Om du eller naboen ikke har satt det opp som brigded er det ikke det. Dette var første google treff: http://www.online.no/kundeservice/veiledni...n-oversikt.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå