Gå til innhold

Er grafikkortet bra nok?

Anbefalte innlegg

Den ser bra ut den ja, men dersom du leser mitt forrige innlegg, har jeg ikke et poeng at maskinen er veldig bra bortsett fra skjermkort? Dersom jeg legger til noen kroner til skjermkort vil jeg ikke da ha en glimrende maskin (DELL maskinen altså?)

6290625[/snapback]

Men allikevel... Da får du uansett et skjermkort til overs (hvorfor kjøpe to når du kan spare penger og bare kjøpe et?)

6290627[/snapback]

Klarer ikke helt se at jeg sparer noe på det. Men er maskinen til DELL bra nok dersom en kjøper et bedre skjermkort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QjT4b9

Joda... Men som sagt... skjermkort (og jeg vet ikke om du må få dem til å sette inn pga garanti (og bestille fra dem? Er litt kjipt, shg ftw :w00t: )

Lenke til kommentar

dell fås med et skjermkort til 400kr du kan velge det andre som er vert 500kr for 200kr mer. de andre kortene som blir anbefalt har ytelse fra 1500-2500kr dvs de tar spill så det holder.

de fleste holder seg unna dell fordi de har erfart dell.

hvis du ser et lignende tilbud fra en annen netshop med fett skjerkmort så er det noe å gå for. vill du ha dell så ta dell, du får nok en pc. ville sef kjøpt dvi.

dvi er de nye kablene, nye tenner i gull

agp mormors gebiss

litt i tvil

se på dette

http://www.psdata.no/ps.asp?it=128475&mlevel=270302

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9
dell fås med et skjermkort til 400kr du kan velge det andre som er vert 500kr for 200kr mer. de andre kortene som blir anbefalt har ytelse fra 1500-2500kr dvs de tar spill så det holder.

de fleste holder seg unna dell fordi de har erfart dell.

hvis du ser et lignende tilbud fra en annen netshop med fett skjerkmort så er det noe å gå for. vill du ha dell så ta dell, du får nok en pc. ville sef kjøpt dvi og 7300 istedenfor.

6290666[/snapback]

hva syns du om det jeg satte opp fra komplett (ikke bygger) pizzafordi?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...