Daye.04 Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Forrige forum jeg var medlem i, hadde en sånn morosom greie.. Før det ble lagt ned (det var ikke min skyld! *løper og gjemmer meg*.. OKay..). Jeg sjekka så langt jeg orke nedover hele jævla topic lista, og fant ikke no' lignende.. So here we go.. Anyway.. Her'es the deali-o... Det er sånn at en begynner på en setning om en member i forumet (vetta faen.. Bare så vi har noe å gå etter), og slutter før setninga er ferdig. Deretter skal nestemann fortsette på den setninga, og begynne en ny en. Et eks: bruker 1: " Herr X kom en dag..." bruker 2: "på bursdag til Herr D. Dette ville da..." Hvis dere skjønner? Jeg gir det en go... En viss "misterb" skjønner hva jeg mener. Okay, here we go... Jeg begynner bare da med en setning me' en random medlem jeg husker i hodet: Vegis skulle en dag gå en tur i... (så fortsetter neste person på den setninga og etc, capisjh.. ca.. Glem det.. Er vi enige? ) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg er redd jeg må skuffe deg, dette kalles en tellepost og ifølge rettningslinjene skal vi ikke ha noen av dem. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 alkohol til mindreårig da han møtte fredrikrb som... Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 snakket om å stenge "the Forum Story" Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 .. fordi det er en type tråd vi har hatt på forumet mange ganger. Det ender bare opp med at folk skriver inn en haug med piss siden det er så lite energi og omløp i hodet som kreves. Hadde man krevd at folk skulle skrive et avsnitt på minst 200 ord, så kunne det sikkert blitt noe underholdende ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg