Cucumber Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Oke, jeg snuser litt på linux og tenkte å prøve en slik live-cd greie. Jeg har lasta ned KNOPPIX_V5.0.1CD-2006-06-01-EN.iso, brent en cd og kjørt den i pcen. Først teller den opp ram og litt sånn, men den kommer ikke lenger enn til "Autoconfiguring devices". Jeg har sett progess-baren (den grønne streken på bildet) gå framover i over 1.5 time nå, men ingenting mer skjer. Er dette normalt? Hva kan være galt? amd64 3000 1024 mb ddr ram edit: nei, jeg snakker ikke om min støvete skjerm Endret 11. juni 2006 av Cucumber Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Her ser dere hvordan det skal være http://shots.osdir.com/slideshows/original...ase=595&slide=2 Lenke til kommentar
Arius Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Den progress-baren din så litt lang ut. Kanskje du må ha større skjem for at den skal fullføre? Selv bruker jeg Ubuntu live-cd når noe skal fikses eller testes. Har hatt noen små problemer med knopix på nyere maskiner. Fant aldri ut hva som feilet den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå