Abruzzi Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Har nettopp lagt inn win xp på nytt og etter 2 dager har det dukket opp et lite problem. Datan restarter noen ganger av seg selv... Kommer til denne: Microsoft Crash Analysis hvis jeg sender inn feilrapport. Hva kan gjøres her? Endret 11. juni 2006 av oleeid Lenke til kommentar
snarius Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Det kan vere at prossesoren din ikkje er støtta av hovudkortet. Kanskje dette kan la seg løyse ved å flashe BIOS til nyaste versjon? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Hørtes vanskelig ut?!? Har funka fint før da. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Du kan jo sjekke litt på sida til produsenten av hovudkort og sjå kva det støtta av CPU og slikt. De har sikkert en flashe-guide også. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Er du usikker på hvordan du flasher BIOS så få hjelp av noen som har gjort dette før. Er ikke så vansklig og gjøre bare du er sikker på att du bruker riktig BIOS til det hovedkortet du har. Produsenten av kortet ditt skal ha en grundig guide på sine sider som gir deg en forklaring på hvordan du går frem. Er du forsatt i tvil etter og ha lest denne, få hjelp. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Hvordan finner jeg ut hvordan BIOS og greier jeg har? Har aldri vært borti dette og kan veldig lite om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå