Unlimited Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hei, Trenger denne sangen i mp3 format! (ikke musikkorps versjonen!, ikke bare melodyen heller)! Lenke til kommentar
snarius Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Prøvd å søke på LimeWire eller liknande? Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Hei, Trenger denne sangen i mp3 format! (ikke musikkorps versjonen!, ikke bare melodyen heller)! 6290197[/snapback] prøv og søk på bearshare, løimewire ol EDIT: WTF!: hvorfor skriver altid noern nesten det samme som meg rett før jeg skriver det? Endret 11. juni 2006 av Flemmingss Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 kan ikke installere slike programmer her på denne pc'n da! derfor spurte jeg om dere kunne finne en får meg. har søkt på nettet, men fant ikke noe! Lenke til kommentar
snarius Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Eg søkte på "ja vi elsker dette landet mp3" og så fann eg denne sida HER Veit ikkje kva du syns om den der då men. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 WOW! Versjonen med Kyrkjebø og koret gir meg gåsehud! Vakkert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå