Matias Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) asdf Endret 9. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Matias Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Har tenkt å bestille ganske snart, så hvis noen har noe å si hadde det vært flott. Er det verdt å kjøpe Shure E2c eller skal jeg bestille Sony MDR-EX71SL i stedet? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Test av spilleren Vurderer selv 6GB-versjonen. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Jeg vet ingen ting om de Sony proppene du linker til, men Shure E2c har fått mye skryt av perfekt lyd. Jeg har ikke testet noen av produktene selv, men utifra hva jeg har lest her inne ville jeg nok valgt Shure E2c... Lykke til med valget Edit: Har heller ikke testet spilleren med spesifikasjons messig ser det veldig bra ut, ikke kostet den så mye heller. Designet er jo også nydelig. Endret 13. juni 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
Matias Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) asdf Endret 9. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå