Hr. Jenssen Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Jeg fikk så utrolig lyst til å installere Jedi Academy igjen nå nettopp, jeg. Husker at det fantes mange kule småmods og slikt på tiden da jeg spilte Jedi Academy for lenge siden, som f.eks. Light Saber pakker, osv. Nå er det som sagt lenge siden jeg spilte spillet, så jeg regner med at det har kommet mange nye mods. Hvilke "must-have" modifikasjoner og maps er det jeg bør skaffe? Det kan være store mods og TCs, små mods, enkle maps, osv. Eneste krav jeg har, er at de er for singleplayer. Har mest lyst til å hakke opp NPC'er, ikke spille på nett. Gjerne gi linker til sider som har mange bra mods. EDIT: Hva er forresten den nyeste patchen til spillet? Er det bare 1.01? Takk for svar. Endret 11. juni 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Soth Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) 1.01 er den siste patchen ja. Har ikke så mye å tilføre når det gjelder single player, men kan vel gi deg et par ting du burde ha hvis du skal spille Jedi Academy. Mods: JA+ er den meste brukte Mod'en for Jedi Academy, så det er greit å ha den installert. Inneholder en rekke nye funksjoner. Moviebattles er en mod som ligner spillet Battlefront og det er ganske bra gjennomført. Maps: Av de mest vanlige custom maps'ene har du, Sith Council v2 og The Academy v2. Begge to er store og godt gjennomførte maps. Ellers så kan jeg vel nevne at både pcgamemods og jk3files er to gode sider for alt angående JKA. Endret 12. juni 2006 av Soth Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) JA+2.3 har jeg faktisk allerede lastet ned, men jeg skal prøve Moviebattles også. Takk for tipset. EDIT: Hmm, finner ingen steder å laste ned Moviebattles, jeg. Hjemmesiden deres har ingen linker, og når jeg søker på google finner jeg bare trailere og informasjon. Ingen linker for nedlasting. EDIT2: Nei fanken, nå fant jeg den jo. Var litt rotete på hjemmesiden der. Nedlastingshastigheten var heller ikke noe å skryte av (rundt 40kb/sec). Jaja, har lastet ned en del andre ting allerede, så jeg får vel prøve ut dem mens jeg venter da. Endret 12. juni 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Funnet noen morsomme singleplayer maps der du kan naile noen sither o.l.? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Faktisk har jeg ikke funnet noen. Jeg har kun funnet multiplayer-maps. Likevel, med Moviebattles, playerskins, JA+ og g_saberrealisticcombat 1, gjør det ikke noe. Holder på å gå gjennom singleplayer-kampanjen på nytt. Er tydeligvis lenge siden jeg spilte det sist. Husker nesten ingen ting! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Det er et utrolig bra spill som vi har spilt mye på LAN. Mye gode minner Synes det fungerer veldig bra som duel spill og med lyssabel, selv om det er litt mer "realistisk" ved sp, i motsetning til mp. Ville være latterlig vis ikke LucasArts melket mer av dette geniale konseptet og lagde en evt. 3 o.l. Tips: Se SW hyperspace. JKIII? Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Et alternativ til JA+ ville hvert clan mod. Sier seg selv at det er en clan...mod da men, ganske nyttig med mye av ja+ fuksjonene. Kan ambefale Jedi Council av Sith-Cull eller noe i den duren, selv spiller jeg ctf hvor det ikke finnes så alt for mangen gøye maps =/ For skins har jeg: Sephiroth, Kadaj og Predator. Veldig bra og detaljerte lagde skins ! Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Denne tråden må vi få igang igjenn!!! noen som vet om noen singleplayer brett?? jeg fant de to som var her. har også lagt in moviesabers som gjør at man faktisk parterer alt som er nær lightsaberen, som i filmen Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Har vell aldri vert noe liv her i star wasr tråden da:P, så tviler på at den blir opp igjen, men det er masse på moddb.com så dere vet det:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå