V-by Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Denna katta er akkurat det motsatte av våres... Når det var bjønn på besøk her, så er jeg sikker på at katta satt pissredd oppi ett tre. Den katta er faen meg pysete Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 haha! Eid!Katter eier så vilt... Og til information... De er smartere enn hunder Så vilt fun... Sykeste katta ever... Two thumbs up for denne... Men er enig at det kansjke burde vært på "humor" Edit: Skrivefeil... Ingen som la merke til det, vel? Edit 2: Skrivefeil på edit'en faktisk.. No hablo Norge! 6292918[/snapback] Hunder eier katter over en lav sko... 6321633[/snapback] Jeg liker både hunder og katter, men katter er da adskillig mer intelligente enn hunder? Dette skyldes at katten er et rovdyr (i prinsippet en fysisk nedskalert tiger) og at hunden er en åtseleter. Dette reflekteres også i sansene til disse to dyreartene. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 bjørnen er redd for at katten skal klore ut øynene dens 6289991[/snapback] alt som er moro kan man få i øyet å bli blind av:P haha....(visdomsord fra en kis:P) så trur bjørnen synes det var morsomt Lenke til kommentar
Daye.04 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) haha! Eid!Katter eier så vilt... Og til information... De er smartere enn hunder Så vilt fun... Sykeste katta ever... Two thumbs up for denne... Men er enig at det kansjke burde vært på "humor" Edit: Skrivefeil... Ingen som la merke til det, vel? Edit 2: Skrivefeil på edit'en faktisk.. No hablo Norge! 6292918[/snapback] Hunder eier katter over en lav sko... 6321633[/snapback] Veel.. Hunder eier vel ikke katter... Kattene denger kanskje ikke hunder, nei.. Men hundene greier faen ikke å denge kattene heller, de er så sykt mye smartere enn hunder Jeg liker både hunder og katter, men katter er da adskillig mer intelligente enn hunder? Dette skyldes at katten er et rovdyr (i prinsippet en fysisk nedskalert tiger) og at hunden er en åtseleter. Dette reflekteres også i sansene til disse to dyreartene. Sagt med vitenskapelige ord, ja Jeg for min del digger katter mest.. Og som sagt... De er smartere enn hunder. EDIT: Måtte fikse litt på quote'n Endret 17. juni 2006 av Nebur89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå