Zappza Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hei! Jeg har en Phillips TV fra 1995 og skal koble til PS2en min. Problemet er at den orginale fjernkontrollen er ødelagt, så jeg får ikke skiftet til SCART inngangen. Jeg har tenkt på en ny fjernkontroll, men vet ikke hvilke som er kompitabel med TVen. Virker denne? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319984&view=detailed Eventuelt, går det an og få TVen til å starte i SCART modus? Har modell navn hvis det er ønsket. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Sikkert. Vi har en Europris fjernkontroll og den funker nå på vår Phillips tv fra 93. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Hei! Jeg har en Phillips TV fra 1995 og skal koble til PS2en min. Problemet er at den orginale fjernkontrollen er ødelagt, så jeg får ikke skiftet til SCART inngangen. Takk for all hjelp! 6289864[/snapback] Det er kanalskifter på tven under tv skjermen som du kan trykke på for og komme til A/V kanalen(e) ? tror det skal funke. Sikkert. Vi har en Europris fjernkontroll og den funker nå på vår Phillips tv fra 93. 6290008[/snapback] Du kan vel bruke nesten hvilken som helst fjernkontroll, kan du ikke? Endret 13. juni 2006 av Foxyboy Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Det er kanalskifter på tven under tv skjermen som du kan trykke på for og komme til A/V kanalen(e) ? tror det skal funke. Du kan vel bruke nesten hvilken som helst fjernkontroll, kan du ikke? 6301084[/snapback] Tror ikke det virker. Jeg må til kanal EXT1, og den under skjermen blar bare gjennom 0-59. Kan det i prinsippet ja Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 har du ingen annen tv hvor du kan "låne" fjernkontroll fra? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 har du ingen annen tv hvor du kan "låne" fjernkontroll fra? 6303515[/snapback] Joda, men de jeg har skifter fra TV til AV... Virker ikke som det er det samme, men jeg skal prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå