T0th Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Hei, jeg lurer på om noen andre w900-eiere har "problem" med navigasjons-tasten sin? Min ble kjøpt i februar, og på det tidspunktet merket jeg med en gang at denne tasten var litt knirkete og lealøs (den kan vrikkes litt side til side. Hele knappen virker litt løs) I det siste har dette bynt å bli utrolig plagsomt! Navigasjons-tasten er jo som navnet tillsier for å navigere med, derfor er det viktig at DENNE knappen virker ordentlig. Min w900 var ganske dyr også, slik "feil" får mobilen til å virke billig! Er dette en design feil? Er det andre som kan si at en litt småløs navigasjons knapp, også fårekommer på deres eksemplar? Kan jeg kreve den reparert for noe slikt? Hører stadig nokia 6280 - eiere får sine byttet pågrunn av slarken.. Takker for svar Endret 11. juni 2006 av T0th Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Er jo ikke ukjent at SE har problemer med navigasjons knappen Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg har hatt to W900i. Jeg byttet den ene mot en Qtek 8310 + iPod nano, men savnet W900i så jeg kjøpte en ny en. På begge disse har ingen av navigasjonhjulet møtt på de problemene du nevner. Jeg er særs fornøyd med denne løsningen kontra joysticken. Lenke til kommentar
T0th Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Men kan jeg kreve en ny telefon pågrunn av en slik feil? Eller få den reparert? Synes det virker litt vanskelig å må stå der og forsvare meg med en knirkete knapp på butikken..virker ikke som en god nok grunn til å kreve noe som helst fra dem. Dette kan høres litt desperat ut, men det verste jeg vet er slike irriterende småfeil! Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Fant ikke noe annet sted å poste dette, så jeg prøver her. Har et problem med en W900 på jobb. Skal installere 10 spill, men etter at 5 er installert så popper denne feilmeldingen opp: 'Memory full. Please delete one or more files before continuing'. Ledig minne er 471MB...! Noen som vet hvordan man fikser dette? Har prøvd restart. Kan ikke bruke minnekort. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Fant ikke noe annet sted å poste dette, så jeg prøver her.Har et problem med en W900 på jobb. Skal installere 10 spill, men etter at 5 er installert så popper denne feilmeldingen opp: 'Memory full. Please delete one or more files before continuing'. Ledig minne er 471MB...! Noen som vet hvordan man fikser dette? Har prøvd restart. Kan ikke bruke minnekort. 6336605[/snapback] Det er mest sannsynlig avsatt eget minne til spill/programmer. Dette er som regel ikke så mye, så det blir fort fult.. Noe som er veldig irriterende! Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Nei, er ikke avsatt eget minne for spill på W900. Er bare minnesystemet som er dårlig, er samme problemet på T610 også. Fikk det til etter hvert, sånn bare plutselig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå