Goscinny Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 har et problem med at jeg ikke får nok bass når jeg hører på musikk. har ikke lydkort og lurer på om det er noe program som gjør at jeg kan øke bass osv..... Hentet fra Programvare-delen av forumet. Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 har et problem med at jeg ikke får nok bass når jeg hører på musikk. har ikke lydkort og lurer på om det er noe program som gjør at jeg kan øke bass osv..... Hentet fra Programvare-delen av forumet. 6289740[/snapback] jeg trodde akurat dette var en tråd (altså ikke i gullkorn tråden) jeg skulle akkurat til og LOLe:P Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Går ut ifra han mente eksternt lydkort. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Går ut ifra han mente eksternt lydkort. 6290066[/snapback] Ja, var ikke så "HAHAHHAHAA LOLZ0R!111oneone" akkurat. Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Selv synes jeg ikke det blir rett å kalle en intregrert lydchip for "lydkortet" da det kun er snakk om en liten brikke på HK, og ikke et eget kort. Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 evt så bruker han/henne utgangen på cdrommen direkte... (og har man ingen mulighet til å stille bass...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå