tjalla Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jaja.. etter en intens helg med mange følelser så er det på tide å slenge inn noen bilder. Tatt i kveld (dårlig kvalitet). Kommer tilbake om et par dager med noen litt lysere bilder. Litt høy bak men fjæra bruker vel litt tid på å tøye seg sammen?! Det som er gjort i helga: Bytta eksos (org) Skiver og klosser foran Lakkert kalippere og tromler svarte Lersfors (ikke huske navnet i farta) 35mm senk Felger og dekk (Dotz Daytona på Falken ZR512(?) Så kommer det jevlie for min del. På hjemturen i dag så måtte jeg selvfølgelig teste de svingete veiene i Østerdalen. Sitter som lim, men moroa går over når det står en kar i veien og skyter meg med laser. Blir målt til 88km/t i 60-sona like sør for Koppang. Mister lappen for tre måneder og ca. 7k fattigere. Livet er fullt av kontraster dere.... Sommerferie og bursdag har jeg i mårra også :\ Det som skal gjøres videre som fotgjenger: Ta noe smårust i hjulbuene og lakkere opp Fangere.. enna uvisst. Lakkere de jeg har eller kjøpe no annet nøytral styling. Mekke meg et større utblås på eksosen Bytte ut Focal 165v2-midbasselementene som jeg har bytta ut 3 ganger fra før, med den noe sterkere K2P'en. Ny spiller Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Ouch, den svir Herlig bil da Hadde kjøpt en slik om jeg ikke hadde fått 929'en. Lenke til kommentar
TKV Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 veldig tøff bil! Jeg har sikkert sett sånne biler før, men med den fargen ble den veldig fin! Felgene passet spesielt bra! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Utrolig fin bil, tøff.... felgene var fine og kler bilen din! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Tøff bil ja, sitter godt på veien tenker jeg Åssen motor er det? Leit med sertifikatet da Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Tøff bil ja, sitter godt på veien tenker jeg Åssen motor er det? Leit med sertifikatet da 6294051[/snapback] Er nok bare 1,6L (ca 90 hk) foreløpig. Mulig jeg bytter til GT-motoren (hvis jeg finner) på 130 evt. GTX-motoren med turbo på 165 gamp org. Tror nok det første alternativet blir det mest aktuelle siden jeg ikke orker å styre med å bygge om til 4x4. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 1.6 duger da til så mangt det også Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Surt å miste lappen ja, du kjørte 3 km\t for fort. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 2 km/t for fort faktisk. Men kan trøste meg med at jeg akkurat svingte inn på den veien like før den sletta kom. Hadde kontrollen vært lenger borte så hadde jeg vel sannsynligvis vært enda lenger foruten lappen Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Pen bil det der Ble seende litt høy ut bak, men den blir sikkert å synke litt ned Huff, en kompis har også mistet lappen nå, trasige greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå