NiCo.No Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Nok et eksempel på at folk kan bli "litt" for sure av å spille spill http://video.google.com/videoplay?docid=-9...ngry+german+kid Kanskje noen har sett den før, men uansett syntes jeg den var ganske morsom Lenke til kommentar
............... Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Den begynner og bli ganske gammel Men morsom er den Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 hehe av en eller annen fyr minner han meg om hitler. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Syns den ser litt fake ut. Hvor ofte filmer folk seg selv når de spiller? Og raseriet går kun utover et hvitt standardtastatur. Men på en annen side: Kanskje noen har installert kamera der også. Må være broren hans da, ellers så hadde den nok ikke ligget på nettet. Foreldre hadde nok ikke lagt sånt ut på nettet. Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Seriøst, er det mulig... Hadde jeg hatt ansvaret for han der, hadde det blitt forbud for alt som heter pc og sukkerholdige matvarer i lang tid fremover ...evt en enveisbillett til dr.mauds land Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Sett den før, han der har nok glemt å ta pillene sine Lenke til kommentar
pian Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Gammel, gammel, og jeg er enig med kakemot, den ser fake ut som fy. Men litt moro var det jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå