Patience Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg vil tro det var "Internet Eplorer problem med adresselinjen"-tråden som fikk deg til å lage denne tråden. Og der var det vel strengt tatt du som var trangsynt og negativ. 6289677[/snapback] Nope! Beklager å måtte skuffe deg :-) 6291664[/snapback] Jeg håper du har innsett hvor utrolig pessimistisk det er å tro at alle er pessimister. Fredrik. 6292040[/snapback] Ha ha :-) Utvilsomt godt poeng! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Er nok av pessimister her inne. Og optimister. De fleste varierer, alt utifra "dagsformen". Mangfoldet gjør ting bare bedre, selv om pessimister nok roper høyest. Men det finnes definitivt brukere der ute som går inn for å ramme andre, i form av både mobbing og flaming. Som oftest motivert av at man blir "irritert" på en annen bruker. Skjønner ikke poenget med slikt, men så er vi nå alle forskjellige. Koser meg som oftest på forumet og ingenting er bedre en et krasst svar i PRS som utfordrer ens politiske standpunkt Er også mye i hvordan man velger å ordlegge seg. Eksempel på bruker som skriver på en måte som stort sett alltid gjør ting litt mer hyggelig, selv om man ikke nødvendigvis er enig, er Tom Waits For Alice. Noen av oss andre kan til tider ha en langt "krassere" tone. Mye bruk av sarkasme kan muligens også medføre at man kan få inntrykk av litt pessimisme. Men men, mangfold er en fin ting. Men jeg tror et storstilt party med brukerne IRL ville blitt en heidundranes koselig affære Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå