Patience Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Jeg har et forslag til hvordan vi bedre kan styre våre tråder. Og eventuelt få hjelp av moderatorer ved at vi definerer vårt ønske for trådene vi starter.. Kan det innføres 2-3 koder som som fremheves her eller i nærheten: IS = Innlegg i denne tråden ikke ønsket (Ikke Svar IS) KS = Kun seriøse svar ønskes BA = Benytt annen svartråd paralell med denne Hypotetiske forslag selvsagt. Men IS-koden er gjennomtenkt. Å legge inn et par notiser der vi poster er en smal sak ds det nærmest bare er å redigere language-filen for diskusjon.no. Endret 11. juni 2006 av Patience Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Mitt spørsmål er da: Hvorfor trenger jeg å vite hva slags svar trådstarter ønsker FØR jeg har åpnet posten og lest innholdet? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Tror jeg aldri kommer til å funke. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Mitt spørsmål er da: Hvorfor trenger jeg å vite hva slags svar trådstarter ønsker FØR jeg har åpnet posten og lest innholdet? 6289490[/snapback] Tanken min er å bruke dette i feks worklogs etc hvor trådstarteren ønsker å holde hovertråden ren. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Tror jeg aldri kommer til å funke. 6289500[/snapback] Kan funke hvis det blir fremhevet på riktig måte.. Men som nevnt; Jeg lufter bare en liten tanke.. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Tror jeg aldri kommer til å funke. 6289500[/snapback] Enig. Tanken min er å bruke dette i feks worklogs etc hvor trådstarteren ønsker å holde hovertråden ren. 6289509[/snapback] Da kan han jo bare nevne det i bunnen av sin tråd. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Tror jeg aldri kommer til å funke. 6289500[/snapback] Enig. Tanken min er å bruke dette i feks worklogs etc hvor trådstarteren ønsker å holde hovertråden ren. 6289509[/snapback] Da kan han jo bare nevne det i bunnen av sin tråd. 6289518[/snapback] Hva tror du er lettest å standardisere og følge; To bokstaver, de første du leser.. Eller et helt avsnitt 20% av diskusjon.no-leserene velger å overse før de er kommet halvveis og iler med å kommentere i tråden som egentlig ikke er åpen for det. Endret 11. juni 2006 av Patience Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Det sier seg selv at man vil ha worklogs rene. Hvis man er så kontrollfrik at man må kunne detaljstyre utviklingen av en tråd før man oppretter den, har man ikke noe på et slikt forum å gjøre. Vi er tross alt til dels forskjellige alle sammen, og jeg synes personlig at det burde være mulig å dra en liten morsomhet i en ellers saklig tråd, selv om moderatorene ikke alltid er enige. Når det gjelder worklogs og den slags, burde det vel være mulig å stenge tråden for svar for alle andre enn trådstarter? Eventuelt at man kan moderere sin egen tråd. Endret 11. juni 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Patience Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Når det gjelder worklogs og den slags, burde det vel være mulig å stenge tråden for svar for alle andre enn trådstarter? Eventuelt at man kan moderere sin egen tråd. Det var jo igrunn et utrolig mye bedre forslag :-) Hadde det vært noen mulighet så ville problemet vært ute av verden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg