Gå til innhold

Bytte skjerm på en FS Amilo 7400?

Anbefalte innlegg

Hadde vært en tur på byen i går, og en kompis av meg landet på skjermen på laptop'en.. Dette syntes ikke skjermen mye om, og den er ødelagt.

Resten av maskinen fungerer ypperlig, sitter med ekstern skjerm, og laptop nå.

Hvordan bytter jeg skjerm på denne? Går dette, eller er maskinen "waste" nå?

Noen som har vært borti noe lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde vært en tur på byen i går, og en kompis av meg landet på skjermen på laptop'en.. Dette syntes ikke skjermen mye om, og den er ødelagt.

Resten av maskinen fungerer ypperlig, sitter med ekstern skjerm, og laptop nå.

Hvordan bytter jeg skjerm på denne? Går dette, eller er maskinen "waste" nå?

Noen som har vært borti noe lignende?

6289226[/snapback]

Hei Tore ;)

Det går fint å bytte skjerm på en bærbar. Problemet er heller å få tak i en ny skjerm, det er som regel svindyrt.

Lenke til kommentar

Mer enn hva laptopen er verdt omtrent da..

Er svært lite keen på å "ruinere" han, men jeg er avhengig av en laptop, og jeg sliter allerede nå med en del gjøremål jeg har.

Får se om jeg kan bruke forsikringen min på dette, pc-forsikring gjennom NITO-studentene..

Forresten, Kåre, har fått diskene, vanvittig bra innpakket, brukte sikkert to dager på å pakke de ut.. Men, pga flytting etc så er de ikke satt inn ennå. Antar dog at de fungerer fint når jeg setter de inn i servern jeg har stående, uten annen hw enn disker..

Lenke til kommentar
Mer enn hva laptopen er verdt omtrent da..

Er svært lite keen på å "ruinere" han, men jeg er avhengig av en laptop, og jeg sliter allerede nå med en del gjøremål jeg har.

Får se om jeg kan bruke forsikringen min på dette, pc-forsikring gjennom NITO-studentene..

Hvis det er den samme som Tekna har gjennom Gjensidige, så kan det godt hende du kan få det dekket der. 500,- i egenandel, dog. Et alternativ kan være å lete etter en maskin med f.eks. defekt hovedkort som selges billig, men det er jo litt stress da. Håper det ordner seg.

Forresten, Kåre, har fått diskene, vanvittig bra innpakket, brukte sikkert to dager på å pakke de ut.. Men, pga flytting etc så er de ikke satt inn ennå. Antar dog at de fungerer fint når jeg setter de inn i servern jeg har stående, uten annen hw enn disker..

6289815[/snapback]

Hehe, morsomt å pakke inn ting. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...