O.J Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Har vanligvis ikke hatt så mye sansen for sci-fi serier, men når jeg begynte å se på Battlestar Galactica ble jeg helt forelska, det er en serie som virkelig blir bedre jo mere man ser. ser det er kommet mange sesonger av SG1, er det verdt å ofre tid på å se gjennom alle sesongene? driver dem å lager flere sesonger?, hadde egnetlig vært et pluss, så jeg ikke får følselsen av å bare pløye gjennom serien. Endret 11. juni 2006 av O.J Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Tror det var en Stargate tråd her et sted. Men uansett; Ja, det er absolutt verdt å se gjennom sesongene med Stargate. De kommer vel snart med sesong 10, hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=414403 Her finner du nok svarene på det meste du lurer på og kan også stille videre spørsmål Nok med en tråd om emnet, så denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg