Dre_C Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Noen her som har noen erfaringer med Noextras.net ? Lenke til kommentar
Zonda Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Noe spesielt du tenkte på da? Har hatt Noextras i ca. 5 mnd nå, og må si meg fornøyd. Tok litt tid før jeg fikk SIM-kortet, men etter det har jeg ikke hatt noe å irritere meg over. Prismessig er det jo genialt, og det er vel derfor du er interessert. En liten prinsipiell ting som irriterer meg litt er at de sier at de ikke har etableringsavgift, men de tar "hele" 28 kr for å sende deg MMS-innstillinger.... Ellers er det jo veldig billig. Oppfyllingen av kortet er veldig enkel. Enten gjør du det fra en Payex-konto, noe som er helt gratis. Eller du gjør det fra bankkort/kredittkort, som koster et par kr. Enkelt er det uansett. Dersom lave priser er det viktigste for deg er Noextras helt klart å anbefale! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) taj det virket jo helt greit , men har di ting som samtale venter ? dama har et jall abonemang fra netcom , og der er det ikke samtale venter , noe jeg ser på som et must . for det først hater eg og ringe til mobil og få opptatt , og jeg liker og se om det ringer noen til meg mens jeg sitter i telefonen , så jeg kan bytte og si at jeg ringer tilbake eller ignorer samtalen Endret 12. juni 2006 av FtZ- Lenke til kommentar
eikum Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Det eneste jeg vet er at dem kan deaktivera abo. vis du ikke bruker det på en vis tid.. Kanskje dette gjelder alle de "små" selskapene.. men tror dette er to-tre mnd før dem sperrer abo ditt Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 hadd de i over ett år nå og er strålende forøyd.. billig og bra .. eneste som var irr er de 28 kr til å få grps Lenke til kommentar
Merken Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 taj det virket jo helt greit , men har di ting som samtale venter ? dama har et jall abonemang fra netcom , og der er det ikke samtale venter , noe jeg ser på som et must . for det først hater eg og ringe til mobil og få opptatt , og jeg liker og se om det ringer noen til meg mens jeg sitter i telefonen , så jeg kan bytte og si at jeg ringer tilbake eller ignorer samtalen 6294785[/snapback] Hvilket abo til NetCom har ikke samtale venter?? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 har brukt noextras i snart et år og er kjempefornøyd med alt untatt at de ikke har mulighet for 3G/EDGE, og at de har sinnsyke priser på datatrafikk... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 taj det virket jo helt greit , men har di ting som samtale venter ? dama har et jall abonemang fra netcom , og der er det ikke samtale venter , noe jeg ser på som et must . for det først hater eg og ringe til mobil og få opptatt , og jeg liker og se om det ringer noen til meg mens jeg sitter i telefonen , så jeg kan bytte og si at jeg ringer tilbake eller ignorer samtalen 6294785[/snapback] Hvilket abo til NetCom har ikke samtale venter?? 6297930[/snapback] den saken der du betaler fast 200 og kan ringe for det Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Har noextras sjøl etter jeg ble flytta dit fra Mobyson og har ingenting å klage over. Har aldri hatt noe problem og de dekker behovene mine (ringe og tekste litt inniblant). Hadde litt problemer med treg opplading for en ukes tid siden eller noe, men det var nok bare midlertidige tekniske problemer. Helt grei leverandør. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Savner bedre utenlandsdekning ellers er de veldig greie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Er ikke så veldig billige på datatrafikk og det drar mer og mer ned etterhvert som jeg bruker dette stadig oftere. I det siste har det tatt lang tid mellom betaling og oppdatering, men regner med at dette er midlertidig. Lenke til kommentar
Merken Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 taj det virket jo helt greit , men har di ting som samtale venter ? dama har et jall abonemang fra netcom , og der er det ikke samtale venter , noe jeg ser på som et must . for det først hater eg og ringe til mobil og få opptatt , og jeg liker og se om det ringer noen til meg mens jeg sitter i telefonen , så jeg kan bytte og si at jeg ringer tilbake eller ignorer samtalen 6294785[/snapback] Hvilket abo til NetCom har ikke samtale venter?? 6297930[/snapback] den saken der du betaler fast 200 og kan ringe for det 6300732[/snapback] Mener du Young Talk? Det er ingen problemer med å få samtale venter på Young Talk. Bare ta kontakt med din forhandler eller ring NetCom Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 taj det virket jo helt greit , men har di ting som samtale venter ? dama har et jall abonemang fra netcom , og der er det ikke samtale venter , noe jeg ser på som et must . for det først hater eg og ringe til mobil og få opptatt , og jeg liker og se om det ringer noen til meg mens jeg sitter i telefonen , så jeg kan bytte og si at jeg ringer tilbake eller ignorer samtalen 6294785[/snapback] Hvilket abo til NetCom har ikke samtale venter?? 6297930[/snapback] den saken der du betaler fast 200 og kan ringe for det 6300732[/snapback] Mener du Young Talk? Det er ingen problemer med å få samtale venter på Young Talk. Bare ta kontakt med din forhandler eller ring NetCom 6305396[/snapback] dama ringte kundeservice og fikk beskjed om at det ikke var tiljenglig på det abbonemanget :/ Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 noextras er noe jeg virkelig kan anbefale jeg har vel hatt det i ca ett år nå hvis jeg ikke husker veldig feil, og jeg er veldig fornøyd med det Ringe prisen er jo 69 øre og sms prisen er jo 40 øre finnes vel ingen andre som har mye lavere priser enn det Lenke til kommentar
eikum Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 noextras er noe jeg virkelig kan anbefale jeg har vel hatt det i ca ett år nå hvis jeg ikke husker veldig feil, og jeg er veldig fornøyd med det Ringe prisen er jo 69 øre og sms prisen er jo 40 øre finnes vel ingen andre som har mye lavere priser enn det 6341140[/snapback] Det er kanskje sant, men dog så har OneCall 40 gratis ringe minutter og 40 gratis sms pr mnd for ingen ting *eller du må batale minstepris på 79.- mnd, hvem bruker ikke det?* ta onecall www.onecall.no Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 89kr for å være helt korrekt. Og det er mange måneder jeg ikke bruker så mye som 89kr. Bare for å ta det som et eksempel så må du ringe mer enn 2 timer eller 223 sms for å bruke opp 89kr. Derfor er noextras.net et mye bedre tilbud for de som ikke ringer mye. Lenke til kommentar
Huni Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Noextras er ett greit abonnement, men det blir fort deaktivert hvis man ikke bruker det. Er planen å bruke det som reservenummer er det dermed ikke særlig lurt... snakker av erfaring her Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 noextras er noe jeg virkelig kan anbefale jeg har vel hatt det i ca ett år nå hvis jeg ikke husker veldig feil, og jeg er veldig fornøyd med det Ringe prisen er jo 69 øre og sms prisen er jo 40 øre finnes vel ingen andre som har mye lavere priser enn det 6341140[/snapback] Det er kanskje sant, men dog så har OneCall 40 gratis ringe minutter og 40 gratis sms pr mnd for ingen ting *eller du må batale minstepris på 79.- mnd, hvem bruker ikke det?* ta onecall www.onecall.no 6342904[/snapback] tja... sant så sant, men er ikke store prisforskjellen mellom de to da så tror ikke jeg orker stresset med og bytte enda Er godt fornøyd med noextras nå Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Noen som vet om de har planer om å støtte edge i den nærmeste fremtiden? Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Har hatt noextras i eit halvt år og er fornøgd. Støtter dei ikkje edge? Det var eg ikkje klar over, men eg fekk meg jo edge telefon i forgårs, so har vel ikkje tenkt på da før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå