Arve Systad Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Tørr eg legge inn ein nyttig link? Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) OK, da ble jo alt såå mye klarere. Tror du må ta en skjermdump og tegne og forklare, jeg, du klarer jo ikke å gjøre deg forstått her... Er det så vanskelig å forstå da? Alt jeg vil er å ha en meny med linker til de forskjellige forumene mine. Sånn som det er på forsiden av diskusjon.no. Rundt hver av linkene til de forskjellige forumkategoriene skal det være en border. Hvis det er så vanskelig å forstå, kan du da si meg hvordan jeg tar et screenshot så skal jeg vise deg. Endret 16. juni 2006 av chipmann Lenke til kommentar
bynhffba Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Du kan jo begynne med å sjekke hvordan linkene på forsiden av diskusjon.no er designet da: .borderwrap, .borderwrapm{ /* this will affect the outlining border of all the tables and boxes through-out the skin. */ background: #FFF; border: 1px solid #072A66; padding: 0; margin: 0; } Eller så kan prøve text-decoration: p { text-decoration: underline overline: } Skjermdump tar man ved å trykke på tasten "Prt Scr" øverst på tastaturet. Når du har gjort det så går du inn i et bilderedigerings program og velger nytt bilde, så trykker du ctrl + v og lagrer. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 åja... Jeg visste at det var noe med prt scrn, men visste ikke hva som skjedde etter det Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Oi... Glemte hva jeg skulle skrive Endret 17. juni 2006 av chipmann Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 OK, border rundt linken er noe annet enn at det kommer opp en strek under linken når du holder musa over... Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Der ja! Border rundt linken var det jeg mente. Vet du noe om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå