VegardSK Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Har hatt xbox360 siden mars nå. Bruker en 28 tommers tv uten HD. Er kjempefornøyd med alt angående maskinen, utenom en ting som jeg ikke skjønner. Noem gamle xbox spill (heldigvis ikke halo2 ) lagger på maskinen. Det samme gjelder de fleste DVD er. Noen ganger har jeg spolt litt, så har de kjørt fint, men det er ikke alltid dette funker. Noen som vet hva som kan være feil, eller vet om det er noe å gjøre med dette? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Så vidt jeg vet har dette med bakoverkompatibilitet (spelling!1) å gjøre, og det er ikke noe å gjøre med. Bakoverblablabla er ikke helt 100% på Xbox360 visstnok. Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Ja, det er jo ikke alle orginale xbox spill den kjører, gamle xbox spill er heller ikke så viktig for meg. Men det at dvd filmer lagger er stress, i dag måtte jeg skifte ledninger å bruke vanlig xbox, gidder ikke det for vær gang... Årsak/hjelp til det?? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 har du satt hz'n til 60? mener også å ha lest at den store updaten som kom nå skulle hjelpe mot diverse dvd-problemer. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 yes updaten som er kommet hjelper mot forsinkelse av lyd og lagging. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Eg har faktisk ikkje tetset å psille av film på 360`en min etter oppdateringen. Skulle nesten ha gjort det for å se om lagg feilen var rettet på. Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Flott! Den har jeg faktisk ikke lastet ned enda! Da gjør jeg det og prøver igjenn. Samt skjekker 60 HZ. Takk for svar folkens Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Er no bare til å slå på maskina det så får du beskjed om du vil laste Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 flott Får håpe det funker da! Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Yeah nå funker det helt fint! Xbox360 ftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå