Sportive. Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Kunne ha tenkt meg mindre blenderåpning slik at dybdeskarpheten ble bedre, men de ande som gikk tur hadde det så travelt så jeg fikk ikke tid Lenke til kommentar
felixfabula Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Uæææ! Snegler er det værste med hele sommeren Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Ekkelt bilde, og fokusen var feil... ikke legg flere bilder ut takk :!: Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Feil fokus ? Forklar ! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 jeg synes bilde var bra. Ekkelt og slik det skal være. Synes ikke fokus var så feil. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Synes heller ikke fokus var så feil. .... Men må jo innrømme at jeg ikke er helt gal etter motivet ditt... hadde det ennå vært ei marihøne eller noe. Sneglen ser jo bare ut som en ehh,..... svart ting. Bra bilde..., rævva motiv (med mindre en har en eller annen snegle fetish...). Lenke til kommentar
PerB Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Feil fokus ? Forklar ! 6288784[/snapback] Enig i at fokus er feil. Burde vært litt lengre bak i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå